خبرگزاری کار ایران

سرخ‌‎ها همچنان درگیر پرونده جنجالی که انصاریفرد ساخت

آخرین وضعیت بدهی پرسپولیس به بوژیدار رادوشوویچ

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۴۵۵

محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل اسبق پرسپولیس پرونده‌ای سنگین علیه این باشگاه شکل داده که آنها همچنان درگیر پایان دادن به آن هستند.

پرسپولیس تنها چهار روز دیگر فرصت دارد تا قسط دوم طلب بوژیدار رادوشویچ به ارزش 200 هزار یورو را به او پرداخت کند. در غیر این صورت، علاوه بر 200 هزار یورو جریمه، احتمالا مشکلات دیگری نیز برای پرسپولیس به وجود خواهد آمد چرا که رادو حکم قطعی از دادگاه عالی ورزش و فیفا دارد.

با این حال باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر تلاش کرده تا این رقم را تامین و به حساب دروازه‌بان سابق خود در کرواسی واریز کند و حالا مدیرعامل قرمزها خبر از تامین این مبلغ داده است.

درویش در این خصوص ضمن انتقاد به فدراسیون فوتبال گفت: اینکه مسئولان برای پرسپولیس کاری نکنند و ممانعت شود برای صدور مجوز حرفه‌ای، کار خوبی نیست. ما می‌خواهیم ظرفیت تماشاگران را بالا ببریم و می‌گویند نه، پس شما باید چه کار کنید؟ در مسابقات آسیایی، پرسپولیس و استقلال حکم تیم‌ملی را دارد. اگر این دغدغه در هیئت رئیسه نیست، پس کجا باید باشد؟ الحمدالله خدا کمک کرده و ما از جای دیگر این مشکل (رادو) را مرتفع کرده.

وی افزود: جالب است رادوشویچ مصاحبه کرده و گفته مشکلی نیست و پرسپولیس متعهد است. جالب است او آمده و به مردم آرامش می‌دهد اما مسئولان داخلی سینه سپر می‌کنند و می‌گویند احتمالا آنها حذف می‌شوند. آیا دوست دارید چون استقلال افتاده ما هم بیفتیم.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین با وعده به هواداران پرسپولیس عنوان کرد: اگر ما بدهی رادو را پرداخت کنیم، رادو می‌تواند شکایت کند. ما شش روز دیگر فرصت داریم اما فکر کنم فردا یا پس فردا این موضوع را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز