خبرگزاری کار ایران

مومنی: جلسات هیات مدیره استقلال هیچ آورده‌ای ندارد!

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۲۵۷

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درباره وضعیت این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد مومنی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درباره اینکه حجت کریمی شب گذشته اعلام کرد مشکلات برطرف شده، گفت: آقای کریمی گفته دیگر، آقای کریمی گفته.

عضو هیات مدیره درخصوص اینکه مخالف ادامه همکاری علی فتح الله زاده در باشگاه بوده، عنوان کرد: موقعی راهکاری نیست، به هر جهت باید به مقداری تلاش کنیم که جواب هواداران را بدهیم. واقعا برای آقای فتح الله زاده خیلی احترام قائلم ولی وقتی راهکاری نداریم باید خودمان چاره‌ای بیاندیشیم. بالاخره این اتفاق افتاده و هوادار استقلال به هر جهت از تسهیلاتی که همراه اول می‌دهد استفاده می‌کنند. ما هم نمی‌خواهیم خدایی ناکرده چالشی در جامعه فرهنگی، عمومی و ورزشی داشته باشیم. خوشایند و خوب این است که همراه اول هم با ما همکاری کند. این تعامل اگر وجود داشته باشد نتیجه مثبتی برای جامعه خواهد داشت.

مومنی درخصوص اینکه باشگاه استقلال چه برنامه‌ای برای پرداخت پول استراماچونی خواهد داشت، گفت: ما هیچ درآمدی در حال حاضر نداریم. جلسه هم گذاشتیم. هیچ چیزی هم داخل جلسه نبود! بازیکنان باید امیدوار باشند و اینطور نیست که بگویم امیدوار نباشند. ما هیچ آورده‌ای از این چند جلسه‌ای که داشتیم هیچ چیزی داخلش نبود.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اظهارات حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی برای احضار مدیران استقلال به دادگاه گفت: بالاخره نظرش را گفته و شاید اتفاقی افتاده باشد. ما که نمی گوییم دادستانی نمی رویم. آنجا میگوییم که پول کجا رفته و چطور خرج شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز