خبرگزاری کار ایران

رضا اسدی در قامت ستاره‌ای بالاتر از لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۱۰۷

برای بازیکنی که با تغییر پست در نقش ستاره اول لیگ ظاهر شده قطعا باید دو عامل توانایی فنی و تاثیر سرمربی را لحاظ کرد.

به گزارش ایلنا، مهم‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در تبریز برگزار شد. جایی که دو تیم تراکتور و سپاهان با سرمربیان صاحب سبک‌شان به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان شاگردان پاکو خمس اسپانیایی با تک گل رضا اسدی از روی نقطه پنالتی مقابل تیم صدرنشین به برتری رسیدند تا خمس در جدال پرتغالی - اسپانیایی فوتبال ایران دستیار سابق ژوزه مورینیو و سرمربی فعلی سپاهان را مغلوب کند و پرچم کشورش را در قاره کهن بالا ببرد.

این بازی اما جدا از مباحث فنی‌ای که داشت، ثابت کرد رضا اسدی پس از یک فصل کابوس‌وار در پرسپولیس بار دیگر به روزهای خوب خودش بازگشت. روزهایی که نوید اتفاقات خوب را برای او و تیم باشگاهی‌اش می‌دهد. البته که عملکرد یک بازیکن در مدت زمان کمتر از نیم فصل به هیچ عنوان نمی‌تواند معیار مطلوبی برای ارزیابی شرایط فنی او باشد اما در استحاله این هافبک خوش قد و قامت، نقش پاکو خمس را نباید نادیده گرفت. آمدن خمس اسپانیایی به تراکتور بیش از اینکه روی تیم تأثیر گذاشته باشد، روی رضا اسدی تأثیر داشته به گونه‌ای که این بازیکن با آمدن سرمربی اسپانیایی روی نیمکت تی تی‌ها دوباره به شرایط آرمانی خودش بازگشته و به ستاره این فصل تراکتور بدل شده. ستاره‌ای که موفق شده به صدر جدول برترین گلزنان لیگ برسد. در برابر سپاهان هم اسدی همان بازیکن درخشان این فصل بود. عملکرد فوق‌العاده‌ای که سه رکن اساسی داشت. اول اینکه پیروزی تراکتور مقابل سپاهان نشان داد پاکو خمس تأثیر مثبتی روی نمایش فنی این تیم داشته و مدیران تراکتور حق داشته‌اند که قرارداد او را 3 ساله تمدید کنند.

دوم اینکه حضور تماشاگران در ورزشگاه جو مثبتی را به سود پرشورهای تبریزی رقم زده بود و به عبارت دیگر می‌توان گفت درصد زیادی از پیروزی تراکتور مقابل سپاهان به حضور تماشاگران بستگی داشت.

سوم هم اینکه حضور امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی پس از اینکه سرمربیان سابق سال‌ها در ورزشگاه‌های کشورمان حضور نداشته‌اند، انگیزه زیادی را به بازیکنان حاضر در زمین برای ارائه بهترین عملکردشان مقابل چشمان نفر اول کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران اعطا کرد. به نوعی قابی که از قلعه‌نویی در تبریز ثبت شد، مهم‌ترین قاب چند ماه اخیر فوتبال ایران بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز