خبرگزاری کار ایران

بازگشت اجباری به چلسی: نتیجه قهر لوکاکو و اینزاگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۱۰۳

روملو لوکاکو باید به چلسی بازگردد.

به گزارش ایلنا، روملو لوکاکو با همه تلاشی که برای بازگشتش به اینتر انجام داد، تا الان قدر فرصتی که نراتزوری در اختیارش قرار داده ندانسته است. این داستان هم سبب شده که مهاجم بلژیکی از چشم سرمربی‌اش سیمونه اینزاگی بیفتد تا جایی که رابطه دو طرف هم تیره و تار شده است.

بازی جمعه شب مقابل سالرنیتانا فرصت خوبی بود که لوکاکو کاری برای بهبود روابط انجام دهد اما او نه تنها این کار را انجام نداد بلکه موقعیت گلزنی صددرصدی را از دست داد. از دست دادن این موقعیت آنقدر خجالت‌آور بود که لوکاکوی 29 ساله احساس کرد باید از هواداران اینتر که برای حمایت این تیم به خانه حریف رفته بودند عذرخواهی کند و او بعد از تساوی یک - یک تیمش، نتیجه‌ای که می‌تواند ضربه‌ای سنگین به شانس اینتر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بزند، این کار را انجام داد.

با این حال به نظر نمی‌رسد که نظر سیمونه اینزاگی نسبت به لوکاکو عوض شده باشد و همه چیز در حال رفتن به سمتی است که مهاجم بلژیکی به تیم اصلی‌اش چلسی برگردد و قرارداد قرضی پرهزینه‌اش تمدید نشود. طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت، بخشی از دلیل افت شدید لوکاکو در این فصل، نداشتن تعامل با اینزاگی است، موضوعی که سبب شده او نتواند آنچه سرمربی‌اش می‌خواهد را درک کند.

باشگاه هم از این موضوع مطلع است و انگار قصد ندارد که قرارداد او را برای یک سال دیگر تمدید کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز