خبرگزاری کار ایران

هیچکس مدیرعامل آبی‌ها را دوست ندارد

شوالیه استقلال خلع سلاح شد/ فتح‌الله‌زاده و اتهاماتی علیه روزهای محبوبیت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۴۰۸

آیا فتح الله زاده حاضر می‌شود 5 میلیارد تومان را بازگرداند و آیا دوران مدیریت او در استقلال ادامه خواهد یافت؟

به گزارش ایلنا، علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال که زمانی محبوبیت زیادی نزد هواداران و بازیکنان استقلال داشت حالا بدترین شرایط را تجربه می‌کند و هم از سوی تماشاگران و هم بازیکنان تیمش تحت فشار است.

پرداخت نشدن پول آندره‌آ استراماچونی و حذف از آسیا باعث شد هواداران استقلال در ورزشگاه‌ها شعارهایی انتقادی که شاید بهترین و قابل تحمل‌ترین آن «حیا کن، رها کن»  است را سر دهند و البته بازیکنان هم به صورت رسمی علیه او موضع گرفته‌اند و هیچ ابایی از انتقاد تند و صریح علیه وی ندارند.

فتح الله زاده که چند روز قبل استعفا کرده بود با مخالفت هیئت‌مدیره ماندنی شد تا این انتقادات را علیه خود ببیند. او حالا با چالش‌های بسیاری مواجه است و در عین حال باید پول استراماچونی و بازیکنان را هم بدهد.

به نظر می رسد وزارت ورزش باید کاری می‌کرد که فتح الله زاده برود تا هر چه سریعتر یک مدیرعامل جدید روی کار بیاید تا شاید بتواند مشکلات را حل کند. در حال حاضر بازیکنان استقلال مقابل مدیرعامل باشگاه قرار گرفته‌اند و عملاً فتح‌الله‌زاده اختیار و قدرت لازم را برای مقابله با آن‌ها ندارد.

ریکاردو ساپینتو هم بعد از دیدار با آلومینیوم اراک به شدت از فتح‌الله‌زاده انتقاد کرد تا مشخص شود مدیرعامل محبوب دیروز، دیگر جایگاهی در تیم خودش هم ندارد.

در این بین هم سازمان خصوصی‌سازی روز چهارشنبه هفته گذشته در بیانیه‌ای به صورت رسمی اعلام کرد مدیرعامل استقلال باید تا امروز 5 میلیارد تومانی که گرفته است را بازگرداند.

آیا شوالیه قادر است 5 میلیارد تومان را بازگرداند و آیا مدیریت فتح‌الله‌زاده در استقلال ادامه خواهد یافت؟

این ها همه سوالاتی است که باید خیلی زود منتظر پاسخ آنها بود و دید چه سرنوشتی در انتظار صندلی مدیریت این باشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز