خبرگزاری کار ایران

مهدی امیرآبادی در گفت‌وگو با ایلنا:

استقلال باید با تمام توان به دنبال برتری در دربی باشد/ دست تک تک بازیکنان را باید بوسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۳۴۲

پیشکسوت استقلال عملکرد بازیکنان این تیم را تمجید کرد.

مهدی امیرآبادی پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص برتری این تیم مقابل آلومینیوم اراک در لیگ برتر اظهار داشت: درود به شرف بازیکنان که در برابر تیم خوب آلومینیوم آن هم در اراک برنده شدند. بازی خوبی از استقلال دیدیم و این تیم مستحق پیروزی در این دیدار بود.

وی ادامه داد: استقلال در کورس قهرمانی باقی مانده و می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد فقط باید در 5 دیدار باقی مانده تمرکز خودش را حفظ کند.

امیرابادی افزود: بازیکنان در این شرایط حساس فداکاری کردند و باید دست تک تک آنها را بوسید که دل هواداران را شاد کردند.

پیشکسوت تیم استقلال بیان داشت: مسئولین باید از بازیکنان تقدیر کنند که چنین بازی قشنگی را ارائه دادند. استقلال اگر مقابل آلومینیوم به 3 امتیاز دست پیدا نمی‌کرد از کورس قهرمانی جا می ماند.

امیرآبادی در خصوص اینکه استقلال می تواند عنوان قهرمانی را تکرار کند یا خیر؟ ادامه داد: حساس‌ترین بازی برای استقلال دربی خواهد بود. استقلال باید تمام حواشی را کنار بگذارد و با تمام توان به دنبال برتری در دربی باشد چون این بار بیش از هر زمان دیگری به ۳ امتیاز آن نیاز دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز