خبرگزاری کار ایران

لمپارد: از بازگشت به چلسی هیجان زده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۰۴۹

سرمربی تیم چلسی درباره بازگشت به نیمکت این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه چلسی امروز فرانک لمپارد را تا پایان فصل به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد. او پس از گراهام پاتر به عنوان سرمربی جدید به باشگاه سابقش بازگشت.

لمپارد در این خصوص گفت: خوشحالم که برگشته‌ام، این یک تصمیم بسیار خوب برای من بود؛ اینجا باشگاه من است. خوشحال و سپاسگزار هستم که این فرصت به من داده شده‌است. من به خودم اطمینان دارم، با اسکواد آشنایی کامل دارم و با بسیاری از بازیکنان کار کرده‌ام. من بیشترین تلاش خودم را انجام خواهم داد که چیزی که از من خواسته شده را به خوبی انجام دهم.

او درمورد مدت قراردادش گفت: «توضیحی که در معرفی من ذکر شد به خودی خود نشان‌دهنده‌ی همه‌چیز است. من می‌خواهم بهترین کاری که می‌توانم را برای باشگاهم انجام دهم. پس از آن، خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد. متوجهم که مسئولیت سنگینی به عهده‌ی من است، و من کاملا آماده‌ هستم. وظیفه‌ی من این است که فصل را به بهترین شکل به پایان برسانم. من هیجان‌زده هستم.»

سرمربی چلسی ادامه داد: «می‌دانم که این تیم سرشار از استعداد است. من از کار کردن با آنها هیجان‌زده هستم و به آنها کمک خواهم کرد. ما می‌خواهیم بیشترین بازی‌ای که می‌توانیم را پیروز شویم، پیچیده‌تر از چیزی‌ست که بنظر می‌رسد. بازی‌های بزرگی پیش‌روی ماست. اما ما باید به خودمان باور داشته باشیم. من ایمان بسیار زیادی به بازیکنانم دارم و امروز این مسئله را به آنها خواهم‌ گفت.»

لمپارد درمورد رویارویی با رئال مادرید در مسابقات نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: «درباره‌ رقابت‌های چمپیونزلیگ، این شانس ما با دو بازی است. من ساده‌لوح نیستم، رئال مادرید یک تیم بزرگ است و قهرمان فعلی چمپیونزلیگ. کار من این است که قدم به قدم پیش بروم. من خوشحال هستم که بار دیگر در این رقابت می‌جنگم زیرا این رقابت برای بهترین‌هاست. من از طرفدارانی که از بازگشت من خوشحال هستند بسیار سپاس‌گذارم؛ و برای آنهایی که خوشحال نیستند، من بیشترین تلاشم را خواهم کرد تا تیمی بسازم که آنها به آن افتخار کنند. من 13سال در این باشگاه بازی کردم، در این باشگاه مربی‌گری کرده‌ام، لحظات بی‌نظیری را با باشگاه سپری کرده‌ام. از ثانیه‌ی اول، هواداران از من بیشترین حمایت را کرده‌اند.»

او همینطور درمورد وضعیت میسون مانت در چلسی گفت: «میسون مانت همیشه برای من بازیکن فوق العاده‌ای بوده است. می‌دانم که از میسون چه چیزی دریافت می‌کنم. می‌خواهم عملکرد او را در زمین ببینم. او بازیکن بزرگی برای چلسی است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز