خبرگزاری کار ایران

رسمی: پاتر از هدایت چلسی برکنار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۸۶۲

گراهام پاتر از سرمربیگری چلسی اخراج شد.

به گزارش ایلنا، پس از شکست 2 بر صفر مقابل استون ویلا در روز شنبه در استمفوردبریج، باشگاه برای پایان دادن به سلطنت گراهام پاتر تنها پس از 7 ماه اقدام کرد.

این سرمربی 47 ساله در سال 2023 تنها 4 پیروزی را پشت سر گذاشته و چلسی را در رده یازدهم جدول لیگ برتر قرار داده است - 11 امتیاز کمتر از مقام های کسب عنوان لیگ قهرمانان اروپا.

باشگاه چلسی در بیانیه ای اعلام کرد: باشگاه چلسی اعلام می‌کند که گراهام پاتر از این باشگاه جدا شده است. گراهام موافقت کرده که با باشگاه همکاری کند تا جدایی آسان را تسهیل کند. گراهام در دوران حضورش در این باشگاه، ما را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسانده و در آنجا به مصاف رئال مادرید خواهیم رفت. چلسی می‌خواهد از گراهام به خاطر تمام تلاش‌ها و کمک‌هایش تشکر کند و برای او در آینده آرزوی موفقیت کند.»

پاتر در ماه سپتامبر قراردادی 5 ساله برای جانشینی توماس توخل امضا کرد و چلسی با پرداخت بند 20 میلیون پوندی او را از برایتون جذب کرد.

اما او تنها 7 بازی از 22 بازی خود را در همه رقابت‌ها برد، با هزینه‌ای نزدیک به 300 میلیون پوند در پنجره نقل و انتقالات ژانویه که نتوانست باعث بهبود تیم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز