خبرگزاری کار ایران

مطهری: باید مقابل گل گهر بجنگیم/ قلعه نویی خیلی ریز لیگ را رصد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۳۴۶

سرمربی تیم نساجی گفت: باید مقابل گل‌گهر بجنگیم و تمرکز بالایی داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر، اظهار داشت: ابتدا سال نو را به همه عزیران تبریک گفته و برای همه ملت شریف ایران آروزی سلامتی، سعادتی و بهروزی دارم. همین طور حلول ماه مبارک رمضان را به همه هم وطنان تبریک می‌گویم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات را دارم.

وی افزود: قبل از هرچیز صحبت‌های خود را اینگونه شروع می‌کنم که برای بازی فردا مثل همیشه به حمایت هواداران خونگرم نساجی نیاز داریم. هوادارانی که واقعا فوتبال را می‌فهمند و همیشه تیم خود را حمایت کرده‌اند. انتظار دارم مثل همیشه بیایند و ورزشگاه را پر کنند تا تیم ما را رو به جلو با تشویق‌های بی‌امانشان هدایت کنند. هر موقع توانستیم عطش و احساسات خودمان را همراه با مسائل فنی ترکیب کنیم، یک تیم فوق‌العاده شدیم. دوست دارم برای بازی فردا همه این‌ها ترکیب شود و با حمایت هواداران‌مان یک شب بزرگ را برای بازی فردا درست کنیم تا دل هواداران شاد شود.

سرمربی نساجی اضافه کرد: گل‌گهر واقعا تیم قابل احترامی است که فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند اما ما هم نساجی هستیم که تیم پرامید و پرتلاشی است. موضوع مهم برای بازی فردا این است که خارج از مسائل فنی و تاکتیکی که با بچه‌ها کار کردیم، باید مقابل گل‌گهر واقعا بجنگیم. دویدن و جنگیدن  در کنار تمرکز بالا و فوق العاده بودن در بازی یک در یک مقابل یک، حربه اصلی ما در بازی با گل گهر است. امیدوارم بتوانیم با دست پر از بازی خارج شویم.

مطهری درخصوص نفرات غایب نساجی مقابل گل گهر گفت: همیشه در سال هایی که مربیگری کرده‌ام به تیم بودن اعتقاد داشته‌ام. فردا بازیکنان خیلی خوبی مثل حامد شیری، صابر حردانی ۴ کارته هستند و یک تا دو بازیکن مصدوم داریم؛ البته برای ما این مهم است که تیمی به اسم نساجی هستیم. هرچند نفراتی که نداریم واقعا تأثیر‌گذار و توانمند هستند. امیدوارم نفرات جایگزین هم بتوانند جای خالی آن‌ها را پر کنند که قطعا همین طور خواهد بود‌.

وی درمورد اینکه امیر قلعه‌نویی قرار است فردا برای تماشای بازی به قائمشهر بیاید و آیا توصیه‌ای برای او دارد، توضیح داد: به قلعه‌نویی تبریک می‌گویم. با حضور در تمرین تیم ملی نیز به او تبریک گفتم. نکته بارز قلعه‌نویی این است که شناخت فوق العاده‌ای از بازیکنان لیگ و تیم‌ها دارد. این خیلی کمک می‌کند و حضورش در قائمشهر انگیزه خیلی خوبی برای بچه‌های تیم ما است تا بتوانند خودشان را نشان بدهند. از حضور او در قائمشهر واقعا خوشحال می‌شویم. به قلعه‌نویی خوش آمد می‌گوییم. فرق او با مربیان قبلی این است که خیلی با دقت لیگ را رصد می‌کند . دیدید برخی بچه‌های لیگ خودمان در بازی های اخیر تیم ملی بازی کردند. این برای بچه‌های نساجی انگیزه‌ای است که خودشان را نشان بدهند و بدانند قلعه نویی خیلی ریز لیگ را رصد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز