خبرگزاری کار ایران

اوکلو: قبل از بازی به همه گفتم گل می‌زنم/صحنه زیبایی برایم رقم خورد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۱۰۳

مهاجم سودانی تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد تیم ملی کشورش به جام ملت های آفریقا صعود کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، در چارچوب رقابت های مقدماتی جام ملت های آفریقا شب گذشته تیم ملی سودان جنوبی مقابل کنگو به برد دو بر یک رسید. گل دوم تیم سودان توسط تیتو اوکلو مهاجم تیم فوتبال پیکان در دقیقه 6+90 به ثمر رسید.

بعد از پایان بازی تیتو اوکلو که به عنوان یار تعویضی به زمین رفته بود، در گفت و گویی تلویزیونی احساس خود را از گلزنی برای تیم ملی کشورش اینطور توصیف کرد: این صحنه فوق العاده زیبایی برای من، کادرفنی، سرمربی، مردم و کشورم بود. من می دانستم گل می زنم و همین اتفاق هم افتاد.

او ادامه داد: قبل از بازی به همه گفته بودم گل می زنم. حتی وقتی روی نیمکت بودم و هنوز به زمین نرفته بودم، به هم تیمی هایم گفتم که وارد زمین می شوم و گل می زنم و ما حتما این بازی را می بریم. این اعتماد به نفس بسیار به من کمک کرد تا برای تیم ملی کشورم گلزنی کنم.

مهاجم سودانی پیکان همچنین گفت: وقتی در دقیقه 90 گل تساوی را خوردیم، واقعا عصبی شده بودیم اما تلاش کردیم تا برنده باشیم و با گلی که زدم این اتفاق افتاد.

اوکلو درباره شانس صعود تیمش به مرحله نهایی جام ملت های آفریقا بیان کرد: ما یک بازی مهم در روز 27 مارس داریم و باید برنده باشیم تا بتوانیم صعودمان را قطعی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز