خبرگزاری کار ایران

بارسلونا 2 - رئال مادرید یک؛ ژاوی الکلاسیکو را فتح کرد و به جام نزدیکتر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۲۵۲

بارسلونا توانست با شکست رئال مادرید فاتح الکلاسیکو شود و یک گام بلند به سمت کاپ قهرمانی لالیگا بردارد.

به گزارش ایلنا، در هفته بیست و ششم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ به میدان رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

تا پیش از این بازی بارسلونا 9 امتیاز بیش از رئال مادرید داشت و اکنون پس از پیروزی بارسا در این بازی، آبی و اناری ها 12 امتیاز از رئال مادرید پیش افتادند و صدر جدول رقابت های لالیگا را مقتدرانه تر از قبل تصاحب کردند. به نظر می رسد که اکنون دیگر قهرمانی بارسلونا در رقابت های لالیگا قطعی شده است و رئال مادرید دیگر تقریبا غیر ممکن است که بتواند 12 امتیاز عقب افتادن خود از بارسلونا را جبران کند.

در این بازی گل اول را رئال مادرید در دقیقه 9 به ثمر رساند. این گل روی شوت وینی جونیور پس از برخورد به آرائوخو به ثمر رسید و به این ترتیب یک گل به خودی به نام آرائوخو ثبت شد. گل اول بارسلونا در دقیقه 45 توسط سرخی روبرتو زده شد و فرانک کسیه در دقیقه 92 روی پاس بالده گل دوم و پیروزی بخش بارسلونا را به ثمر رساند. پیش از این گل آسنسیو یک گل زد که البته VAR آن را به علت آفساید بودن رد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز