خبرگزاری کار ایران

پورحمیدی: سعی می کنم بیشتر کلین شیت کنم/ از استقلال جدا شدم اما دیده شدم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۲۱۶

دروازه بان تیم فوتبال آلومینیوم اراک می گوید جدایی از استقلال روی پیشرفت فوتبالش و رسیدن به پیراهن تیم ملی تاثیرگذار بوده است.

به گزارش ایلنا، حسین پورحمیدی که پس از درخشش در آلومینیوم در فهرست امیر قلعه‌نویی قرار گرفت، در بدو ورود به اردوی تیم ملی گفت: خدا را شکر این اتفاق افتاد و لطف او بود. از اعتماد امیرخان ممنون هستم. آقا سید (مهدی رحمتی) و آقا اشکان (نامداری) خیلی زحمت کشیدند تا این اتفاق بیفتد. از امیرخان قلعه‌نویی تشکر می‌کنم به ما جوانان اهمیت داد و به تیم ملی دعوت کرد و تلاش می‌کنم جواب اعتماد امیرخان را بدهم.

او ادامه داد: خیلی تلاش کردم به تیم ملی برسم و خدا را شکر امیرخان ما را دعوت کرد. شخصا فکر می‌کردم به تیم ملی دعوت شوم چون در دو، سه سال گذشته خیلی تلاش کردم، زحمت کشیدم و انگیزه داشتم.

 

دروازه‌بان ملی‌پوش آلومینیوم در مورد نقش سید مهدی رحمتی و اشکان نامداری در موفقیت این فصل او گفت: تاثیر خیلی زیادی داشتند و برای من زحمت کشیدند. انگیزه زیادی به بنده دادند و مدام با من صحبت کردند و خوشحالم توانستم اعتمادشان را جلب کنم.

 

پورحمیدی اضافه کرد: از آقا سید مهدی رحمتی و آقا اشکان نامداری تشکر زیادی دارم که واقعا زحمت کشیدند تا موفق کار کنم و به تیم ملی برسم. امیدوارم لایق اعتماد امیرخان باشم. انگیزه خیلی زیادی دارم و در ادامه راه تیم ملی و لیگ برتر خواهید دید.

او یادآور شد: آقای رحمتی و نامداری خیلی زحمت کشیدند، نکته گفتند و تلاش کردند تا من به اینجا برسم. ان‌شاالله تلاش می‌کنم جواب اعتمادشان را بدهم. آلومینیوم در دو سال اخیر یکی از بهترین‌های ایران بوده و بازیکنان خوب زیادی دارد. ما مدافعان و مهاجمان خوبی داریم که شایسته هستند.

این دروازه‌بان درباره انتخاب درست آلومینیوم و تاثیر در موفقیت او عنوان کرد: اینکه از استقلال جدا شدم و در یک تیم بازی کردم، خیلی دیده شدم. مطمئن باشید تعداد کلین‌شیت‌هایم در این فصل بیشتر هم می‌شود؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز