خبرگزاری کار ایران

ارلینگ هالند انسان نیست!

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۹۳۴

در شبی که منچسترسیتی به پیروزی نیاز داشت ارلینگ هالند یک نفره مقابل لایپزیگ کار را تمام کرد.

به گزارش ایلنا، در شب رکوردشکنی برای مهاجم نروژی، او 5 گل به ثمر رساند تا تیم پپ گواردیولا را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برساند.

 یگ قهرمانان فرصتی است برای نشان دادن به جهان که از چه چیزی ساخته شده‌اید، و ارلینگ هالند دقیقاً این کار را با نمایشی جهانی انجام داد که منچسترسیتی 7 بر صفر لایپزیگ را شکست داد.

هالند پس از لیونل مسی در سال 2012، اولین بازیکنی بود که در یک بازی حذفی لیگ قهرمانان پنج بار گلزنی کرد و این تنها رکوردی نبود که مهاجم نروژی شکست.

او جوان‌ترین و سریع‌ترین بازیکنی بود که 30 گل در رقابت‌های اروپایی به ثمر رساند و همچنین نامش را تاریخ باشگاه هم ثبت کرد زیرا با 39 گل در یک فصل و سه ماه فرصت باقی‌مانده، بهترین گلزن سیتی در یک فصل شد.

ارلینگ هالند انسان نیست!

او مطمئناً نداشتن گل در بازی اول را جبران کرد... هالند از دقیقه اول پر جنب و جوش به نظر می‌رسید، و حتی اگر این دیدنی ترین هت تریک او نبود، نشان دهنده اشتیاق سیری ناپذیر او برای گلزنی بود.

به سختی یک دقیقه پس از زدن ماهرانه دومین پنالتی خود در همین تعداد بازی، او یانیس بلاسویچ را سرنگون کرد و دروازه بان لایپزیگ را مجبور به تسلیم کرد. سیتی بلافاصله گل ساخت و زمانی که شوت دی بروین با برخورد بت تیر دروازه برگشت، هالند برای زدن ریباند حضور داشت.

او با به ثمر رساندن دو گل سیر نشد و پس از اینکه تلاش روبن دیاس به تیر دروازه خورد او قبل از فرا رسیدن پایان نیمه اول هت‌تریک کرد‌.

او رکوردهای بیشتری را به دست آورد و از کیلیان امباپه به عنوان جوان‌ترین بازیکنی که به 30 گل در لیگ قهرمانان رسیده و رود فن نیستلروی به عنوان سریع‌ترین بازیکنی که به این تعداد گل رسیده، سبقت گرفت.

هالند پس از استراحت بین دو نیمه دو بار دیگر گلزنی کرد و توانایی هوایی و سرعت واکنش فوق العاده‌ای را در محوطه جریمه حریف نشان داد.

در نهایت عجیب بود که گواردیولا تصمیم گرفت او را قبل از نیمه دوم از ترکیب خارج کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز