خبرگزاری کار ایران

هر آنچه باید درباره جنجال گری لینکر در انگلیس بدانید

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۰۲۳

بی‌بی‌سی برنامه بدون مجری و کارشناسان را پس از اخراج گری لینهکر اجرا می‌کند و بازیکنان لیگ برتری نیز در نظر دارند آن را بایکوت کنند.

به گزارش ایلنا، بی‌بی‌سی برنامه مسابقه روز(Match of the Day) را بدون مجری و کارشناسان امشب پس از خروج تعدادی از نام‌های بزرگ از این برنامه اجرا می‌کند.

بی‌بی‌سی پس از خلع‌کردن گری لینه‌کر از نقشش در میان اختلاف نظر بر سر استفاده از رسانه‌های اجتماعی، بدون مجری مانده است. او سیاست‌های دولت انگلیس در برخورد با پناهجویان را به آلمان نازی در دهه 1930 تشبیه کرد که مورد واکنش متعدد سیاستمداران این کشور قرار گرفت.

ایان رایت و آلن شیرر، کارشناسان دیگر، اعلام کردند که به زودی برای حمایت از لینکر در برنامه حضور نخواهند داشت.

الکس اسکات، میکا ریچاردز، جرمین جناس و مارک چپمن نیز تایید کردند که ادامه همکاری نخواهند کرد.

گری نویل، کارشناس اسکای اسپورت، از اینکه رایت پس از اعلام کناره گیری لینکر از این سمت کنار کشید، تعجب نکرد.

بازیکن سابق منچستریونایتد سپس تغییر فرمت را پیش بینی کرد. او در توییتر خود نوشت: "من شک نداشتم که ایان رایت این کار را انجام دهد!"

از تیم دیوی، مدیر کل بی‌بی‌سی درباره لینکر سؤال شد و نظرات خود را در این مورد به اشتراک گذاشت: "فکر می‌کنم که ما همیشه به دنبال انجام اقدامات متناسب هستیم و این کاری است که انجام داده‌ایم. نمی‌خواهم به بیانیه اضافه کنم. فکر می‌کنم ما بحث‌های بسیار سازند‌ای داشته‌ایم. این بیانیه بسیار واضح است و ما اینجا هستیم. من کاملاً به حق هر کسی برای تصمیم گیری [خارج شدن از برنامه] احترام می‌گذارم. بی بی سی اسپورت باید به برنامه ای که قرار است برای آخر هفته تولید کند، نگاه کند. من بیش از آنچه گفته‌ام نمی‌گویم."

عصر جمعه، بی‌بی‌سی در بیانیه‌ای تصمیم به تغییر قالب را اعلام کرد که در آن آمده بود: "برخی از کارشناسان ما گفته‌اند که مایل نیستند در این برنامه حضور پیدا کنند، در حالی که ما به دنبال حل و فصل وضعیت با گری هستیم. ما موضع آن‌ها را درک می‌کنیم و تصمیم گرفته‌ایم که برنامه روی مسابقه بدون ارائه استودیویی یا کارشناس تمرکز کند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز