خبرگزاری کار ایران

پولادگر: مسابقات نوروزی پاسخی برای تخریب‌کنندگان ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۸۸۱

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی درمورد برگزاری مسابقات نوروزگاه ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، محمد پولادگر در حاشیه مراسم افتتاحیه نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروز ویژه بانوان اظهار داشت: امروز افتتاحیه بازی‌های نوروز است که با حضور ۲۲ کشور و ۳۷۸ ورزشکار خارجی در ۹ رشته ورزشی از فردا شروه می‌شود. به هر حال نوروز آیین باستانی ما است و چند کشور با ما مشترک هستند. امیدواریم این مسابقات آغازی باشد برای دوره‌هایی که در آینده و سال‌های بعد ویژه بانوان برگزار می‌کنیم‌.

وی افزود: توانمندی جمهوری اسلامی ایران در امر برگزاری فنی و میزبانی را نشان خواهد داد. امیدواریم در سال‌های آتی خیلی باشکوه‌تر و با تعداد بیشتری  از ورزشکاران از ۴ قاره جهان، مسابقات را برگزار کنیم. در این روزهایی که رسانه‌های غربی به شدت در حال تخریب ما هستند و فضای کشور را ناامن نشان می‌دهند، حضور این کشورها و برگزاری این رویداد می‌تواند جوابی باشد مبنی بر امنیت، استقرار ثبات نظام و دولت کشورمان برای تمامی کشورهای جهان و مردم عزیزمان که همواره شاداب، نشاط و امیدوار در کشور مشغول فعالیت هستند.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درمورد آخرین وضعیت سید حمید سجادی، گفت: الان با وزیر صحبت کردم. مقداری ریه‌اش ناراحتی دارد و شرایط حضور در این مراسم را نداشت‌. خیلی علاقه‌مند بودند در مراسم افتتاحیه باشد اما پزشک او چنین اجازه‌ای نداد. از خدا می‌خواهیم سلامتی‌اش خیلی زود بازگردد و بتوانیم حضور ارزشمندش را در وزارت‌خانه و در این رویدادها داشته باشیم.

پولادگر درخصوص اینکه میزبانی مسابقات نوروزگاه می‌تواند سرآغازی برای میزبانی‌های بعدی ایران باشد و با توجه به سنگ‌اندازی‌های موجود چه قدر امیدوار است پس از این مسابقات باز هم میزبانی به ایران اهدا شود، گفت: این رویداد را خودمان طراحی کردیم و با طرح جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود. باید تلاش کنیم میزبانی رویدادهای رسمی جهانی و قاره‌ای را به ویژه در رشته های المپیکی به دست آوریم. با همه تفاسیری که می‌دانید، این توانمندی را هم داریم‌.

وی ادامه داد: در همین سال ۱۴۰۱ چند رویداد جهانی و قاره‌ای داشتیم‌‌. آخرین رویدادی که میزبانی کردیم، مسابقات جهانی کبدی بود. قطعا می‌توانیم در رشته‌های دیگر هم میزبانی بگیریم. امیدواریم این رویداد و برگزاری باشکوه مسابقات بتواند کمک کند میزبانی رویدادهای مهم‌تر با جمعیت بیشتر از کشورهای مختلف را در ایران داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز