خبرگزاری کار ایران

ربیعی: وقفه‌های متعدد تیم‌ها را متزلزل کرد/ منشا؟ مسائل محرمانه ترکیب را نمی توانم بگویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۸۰۶

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید نشا سال پر فراز و نشیبی داشته اما نمی‌توانم مسائل محرمانه مثل ترکیب‌مان را مطرح کنم.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی، سرمربی مس در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور اظهار داشت: فکر می‌کنم دو تیم در مدار تاکتیک بازی می‌کنند و نوسانات کمی داشته‌اند که بار فنی بازی فردا را بیشتر خواهد کرد. مشکلات مختلفی را در طول فصل داشته‌ایم و در تلاشیم که این مشکلات را بر طرف کنیم. مطمئنم هر دو تیم برنامه‌های خاصی برای بازی فردا خواهند داشت.

وی درباره گاودین منشا و احتمال حضورش در بازی فردا گفت: منشا سال پر فراز و نشیبی داشته اما نمی‌توانم مسائل محرمانه مثل ترکیب‌مان را مطرح کنم. من بازیکنانم را بر اساس سه شاخص در ترکیب قرار می‌دهم؛ استراتژی خودم، عملکرد در تمرین و بازی و همینطور نظم. نکته مهم برای من نظم تیمی است که تا حدود زیادی این موضوع در تیم مس رفسنجان بر آورده شده است.

ربیعی در ادامه گفت: من اصالتا ترک زبان هستم و برای خطه آذربایجان احترام خاصی قائلم. به خصوص به تیم تراکتور و همچنین زنوزی و کادر فنی تراکتور، به خاطر داشتن این تیم هجومی تبریک می‌گویم ولی بدانید که ما برای مقابله با سبک بازی این تیم آماده هستیم. بازی های تراکتور و مس رفسنجان همواره جذاب و تماشایی بوده‌اند و همین مساله باعث شده است که انتظار بازی تماشایی را از دیدار فردا داشته باشیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره تعطیلی‌های متعدد لیگ هم گفت: وقفه‌های متعدد در فصل جاری تیم‌ها را متزلزل کرد. سال جام جهانی بوده و تمام باشگاه‌ها این اتفاق را تجربه کرده‌اند. در سال‌های آینده هم مطمئنا این اتفاق خواهد افتاد اما تیم ها باید مطابق این وقفه‌ها برنامه ریزی کنند. بی‌صبرانه برای دیدن پرشورهای تراکتور لحظه‌شماری می‌کنیم و خوشحالیم. احترام خاصی بین من و این هواداران وجود دارد.

ربیعی در پایان گفت: حامد لک در بازی فردا محروم است و یک بازیکن مصدوم هم داریم که اسمش را عنوان نمی‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز