خبرگزاری کار ایران

خمز: بازیکنانم هیچ وقت کم نگذاشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۷۹۸

سرمربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید بازیکنانمان هیچ وقت کم نگذاشته‌اند و در این بازی هم کم نخواهند گذاشت.

به گزارش ایلنا، پاکو خمز، سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور گفت: فردا اخباری نمی‌تواند بازی کند ولی سایر بازیکنان آماده هستند و اهمیت بازی را درک کرده‌اند. می‌دانیم که حریف از ضربات ایستگاهی بیشتر استفاده می‌کند و کم گل می‌خورد. بازیکنانمان هیچ وقت کم نگذاشته‌اند و در این بازی هم کم نخواهند گذاشت تا فاصله‌مان را با بالای جدول کمتر کنیم.

وی ادامه داد: ما سه مهاجم خوب داریم؛ پاکدل اسدی و عباس زاده و نمی‌توانیم هر سه را با هم بازی بدهیم. من علاوه بر گل زدن می‌خواهم پرس کنند و این ویژگی را هم نیاز دارم. عباس زاده در بازی قبلی عالی بود و می‌خواهم از دقایقی که در زمین هستند به خوبی استفاده کنند.

خمز  در پاسخ به این سوال که چرا آلوز در پاس گل دادن در بازی قبل ناکام بوده گفت: هر بازیکن کاری را که من می‌خواهم انجام می‌دهد. مهاجم‌هایی داشته ایم که چندین بازی گل زنی نکرده اند. ریکاردو پاس گل نداده ولی کار های مهم تری انجام می‌دهد و به تیم کمک می‌کند. ظرفیت بالایی در گلزنی داریم و باید کمتر گل بخوریم. ارزیابی‌مان از بازیکنان باید کلی باشد نه وابسته به گلزنی یا پاس گل دادن.

سرمربی تراکتور همچنین گفت: فقط هجومی بازی می‌کنیم و سبک دیگری بلد نیستیم. حریف را در نظر می‌گیریم اما سبک بازی‌مان به یک شکل است. فردا هم می‌خواهیم فوتبال زیبایی به نمایش بگذاریم. باید سعی کنیم حفظ توپ خوبی داشته باشیم و با پرس توپ را پس بگیریم و این کار در بازی فردا بسیار مهم است.

خمس درباره آینده تیمش در لیگ برتر هم گفت: تا پایان فصل خیلی مانده و برای فصل بعد نمی‌دانم اینجا خواهم بود یا نه. الان خیلی زود است که برای فصل آینده هدف گذاری کرد. باید برای بازی های باقی مانده این فصل برنامه داشته باشیم.

وی درباره  تاثیر "پرشورها" در این مسابقه و چمن ورزشگاه یادگار امام تصریح کرد: بازی کردن در یادگار کار را برای ما سخت می‌کند و از نظر فوتبالی بازی سخت‌تر می‌شود. زمین برای ما مشکل‌ساز خواهد بود. اگر زمین خوب و هواداران را با هم داشته باشیم بهتر است.

خمس در ادامه گفت: ما مربی‌ها هیچ وقت از عملکرد بازیکنان راضی نیستیم و دوست داریم بیشتر تلاش کنند. در این مدت بازیکنان تلاش بیشتری کردند و می‌توانیم بهتر باشیم و از بازیکنانم سپاسگزارم. الان هم بازیکنان هم باشگاه و هم هواداران از سبک بازی‌مان خوشحال هستند.

او درباره خواسته هواداران برای اینکه شال قرمز داشته باشد، گفت: کسی شال قرمز دارد که به من بدهد؟ برای بازی فردا هوا خیلی سرد نیست که شال بیندازم ولی به خاطر هواداران تراکتور کراوات قرمز می‌بندم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز