خبرگزاری کار ایران

مصلح: هر دو گل استقلال روی اشتباه داوری به ثمر رسید/ نمی‌گویم داوران شرف‌شان را فروختند/ اگر قرار است دورهمی بازی کنیم و آنها برنده باشند به ما بگویند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۹۲۸

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با انتقاد از عملکرد موعود بنیادی‌فرد می‌گوید اگر اینجوری است که دورهمی بازی کنیم و بعد نود دقیقه بگویند استقلال برنده است بگویند برد برای تیم مقابل.

به گزارش ایلنا، شایان مصلح بعد از شکست گل‌گهر سیرجان مقابل استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی، بازی پرفشاری بود. ما می‌دانستیم بازی سنگینی داریم و خدارا صدهزار مرتبه شکر خوب موقع هم به گل رسیدیم ولی انگار قسمت ما اینطور است که جلوی استقلال همه چیز ما فوتبال نیست. یعنی شما نگاه کنید با این شرایط در بازی که می‌توانستیم برنده بازی باشیم دوصحنه داوری همه صحنه‌ای که پنالتی شد و هم صحنه گل اول. 

وی افزود: در صحنه گل اول شما نگاه کنید. در صحنه گل اول قشنگ روزبه چشمی روی کی‌روش استنلی خطا کرد و داور آن را خطا نگرفت و ادامه همان توپ گل شد. یعنی روی هر دو گل داور تاثیر داشت.

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: همین آقای موعود بنیادی‌فرد بازی که با سپاهان مقابل استقلال قرار گرفتم، صحنه‌ای که قایدی پنالتی گرفت، اشتباه پنالتی گرفت. نمی‌دانم جلوی این تیم، گل‌گهر با استقلال، تقریبا فکر کنم 6 یا 7 بار تقریبا پنالتی گرفته شده است. مگر چنین چیزی داریم؟ داوران ما آدم‌های شریفی هستند ما نمی‌گویم داوران شرف‌شان را می‌فروشند نه شریف هستند اما قرار نیست که هر صحنه 60 به 40، 50 به 50، 80 به 20 و همه را به نفع تیم مقابل بگیرید. ما نود دقیقه زحمت می‌کشیم اگر قرار است اینطور شود بگویید به زمین نیاییم. 

برای استقلال و هوادارانش احترام قائلم. آنها تیم بزرگی هستند، اما این اتفاقات می افتد. زمانی که سپاهان بودم آقای موعود بنیادی‌فرد 2 مرتبه، یک بار آقای بیژن حیدری جلوی استقلال، پارسال در همین ورزشگاه آزادی هندی که هند بود پنالتی گرفتند. نیم فصل اول چرا پنالتی بود روی امین قاسمی نژاد که برایشان گرفت. اما امروز نه گل اول درست بود چون قبل از آن خطا کردند و گل دوم هم پنالتی نیست. اگر اینجوری است که دورهمی بازی کنیم و بعد نود دقیقه بگویند استقلال برنده است بگویند برد برای تیم مقابل.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز