خبرگزاری کار ایران

سرآسیایی: متوجه «جنگل» آن بزرگوار شدیم/ بنیادی‌فر روی اعصاب بازیکن ما راه رفت/ برای چهار تیم لیگ مجزا برگزار کنید

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۸۹۹

مربی گل‌گهر نسبت به اتفاقات بازی این تیم مقابل استقلال واکنش تندی داشت.

به گزارش ایلنا، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری بعد از بازی گل‌گهر سیرجان مقابل استقلال، اظهار داشت:خواهش و التماس می‌کنیم این مسخره بازی را تمام کنید! تکرار اتفاقات در بازی‌های مشابه؛ در سه فصل ۶ یا ۷ پنالتی مشابه دادیم که شاید یکی از آنها به حق بوده است. شاید بزرگواری (ساپینتو سرمربی استقلال) که گفت «فوتبال ایران جنگل است» این وجه از لیگ را می گفته است! مسخره بازی شده است! اگر قرار است یک تیم شهرستانی در هر شرایطی مجبور به شکست باشد بگویند سه چهار تیم برای خودشان لیگ برگزار کنند و سایر تیم‌ها هم لیگ مجزا داشته باشند.

دستیار قلعه نویی ادامه داد: داور پدر تیم ما را در آورد! آقا موعود (بنیادی فر) روی سر ما جا دارد ولی پدر اعصاب بازیکن ما را در آورد! مگر می‌شود اینقدر روی اعصاب بازیکن راه بروی؟ همه اشتباهات به کنار؛ نقطه عطف بازی وقتی بود که روی استنلی خطا شد و توپ ته تور ما رفت! پنالتی به کنار. چقدر تحمل کنیم؟ بازیکن چقدر مسلط باشد که این رفتارها را جمع کند؟ تا چه زمانی می‌توانیم تحمل کنیم؟ به خدا مسخره بازی شده است! انگار باید بیاییم و ببازیم و برویم!

سرآسیابی در ادامه از خبرنگاران خواست که صحنه خطا روی استنلی را در مانیتور آنالیزور گل گهر تماشا کنند. وی سپس تاکید کرد که اگر قرار است این اتفاقات رقم بخورد، گل گهر به زمین نرود و بازی سه بر صفر بشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز