خبرگزاری کار ایران

انوشیروانی: رضازاده برند و تابلوی وزنه برداری است/ اعزام به آلبانی کمی سخت است/ امیدوارم مقابل مجمع رو سفید باشم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۶۷۲

رییس جدید فدراسیون وزنه برداری معتقد است حسین رضازاده با وجود کسب آرای کم از اعضای مجمع، برند و تابلو این فدراسیون است.

به گزارش ایلنا، سجاد انوشیروانی پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: از اعضای مجمع تشکر می‌کنم که به بنده اعتماد کردند و امیدوارم در ادامه کار رو سفید و سربلند باشم. 

وی در مورد اینکه سرمربی تیم‌ملی را چه زمانی انتخاب می‌کنید، گفت: تا ۴، ۵ روز آینده تکلیف تیم های ملی مشخص می‌شود. برنامه های سنگینی در سال آینده داریم و باید با برنامه ریزی کامل و خوب بتوانیم عبور کنیم. طی روزهای  آینده گزینه ها را هم معرفی خواهیم کرد.

انوشیروانی در مورد آرای پایین رضازاده برای حضور در هیات رئیسه گفت: او دعوت بود و در این مدت هم کمک زیادی به ما کرد. مهم کم رای آوردن نیست و مهم رای آوردن است‌. او برند و تابلوی وزنه برداری است.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد اینکه تیم نوجوانان به آلبانی اعزام خواهد شد یا خیر عنوان کرد: مسابقات آلبانی با توجه به اینکه مجاهدین خلق در آنجا حضور دارند و مشکلات امنیتی وجود دارد یک مقدار کار سخت است و به همین دلیل مکاتبات لازم را انجام داده ایم و باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز