خبرگزاری کار ایران

جوایز بزرگ پزشکی فوتبال آسیا در دستان ایرانیان؛ نوروزی و خانلری طلا گرفتند/ شهاب نقره و برنز به هراتیان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۵۴۱

کنفدراسیون فوتبال آسیا پزشکان برتر ورزشی قاره کهن را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پزشکان و فیزیوتراپیست های برتر این قاره به دلیل کمک های عظیم خود در چارچوب جوایز پزشکی را معرفی کرد.

برندگان سومین دوره جوایز پزشکی آسیا طی مراسمی حین برگزاری 7 امین کنگره ی پزشکی فوتبال آسیا که در اسفند ماه سال جاری در قطر برگزار شد، به برندگان اهدا گردید. 11 نفر از 34 نفر نهایی انتخاب شده که موفق به کسب این جوایز شدند، نمایندگان معرفی شده از کشورمان ایران هستند که نشان از سطح بالای توانمندی، دانش، سابقه، تجربه و قدرت پزشکی فوتبال ایران در آسیا است.

جایزه نشان لیاقت پزشکی فوتبال آسیا (AFC Football Medicine Merit Award) به دکتر رازی اهدا  شد. دکتر امین نوروزی، و دکتر پرهام خانلری موفق به اخذ مدال طلای پزشکی آسیا شدند و سرکار خانم دکتر بهار حسن میرزایی، موفق به اخذ جایزه ی افسر پزشکی جوان فوتبال آسیا گشتند.

مدال نقره پزشکی فوتبال آسیا به آقایان دکتر عباس ربیعی، پزشک باشگاه سپاهان و دکتر علیرضا شهاب، فیزیوتراپیست تیم ملی فوتبال بزرگسالان اقایان به پاس بیش از 20 سال خدمت در حوزه ی پزشکی فوتبال اهدا شد. مدال برنز پزشکی فوتبال آسیا نیز به سرکار خانم دکتر زهره هراتیان، رییس ایفمارک، و آقایا دکتر علیرضا حقیقت، پزشک تیم پرسپولیس، دکتر توحید سیف برقی، افسر پزشکی و کنترل دوپینگ فوتبال اسیا، دکتر کاوه ستوده، عضو کمیته ی پزشکی فدراسیون فوتبال و اقای میثم علیپور، فیزیوتراپیست سابق باشگاه پرسپولیس، به پاس بیش از 15 سال خدمت در حوزه ی پزشکی فوتبال اهدا گردید.

لازم به ذکر است کنفدراسیون فوتبال آسیا سه دوره است که با دعوت از فدراسیون های عضو،  برترین پزشکان و فیزیوتراپیست های شاغل در فوتبال کشور خود را که در 5 حوزه فوق واجد شرایط هستند، جهت اخذ جوایز پزشکی در فوتبال آسیا معرفی می نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز