خبرگزاری کار ایران

برهانی: ماجرای استراماچونی آبروریزی است/ حال دلم در آکادمی استقلال خوب است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۳۷۹

سرمربی امیدها و مسئول آکادمی استقلال گفت: امیدوارم دولت هم کمک کند تا بتوانیم این آبروریزی در مورد استراماچونی که دوستان مسئول قبلی تا الان انجام دادند، جمع و جور شود.

به گزارش ایلنا، آرش برهانی در خصوص قهرمانی تیم امیدهای استقلال اظهار داشت: اهمیت دادن به رده های پایه نتیجه‌اش این می‌شود که ما ستاره‌های خوبی را پروروش دهیم و لیگ پویاتر و بهتری داشته باشیم. خوشبختانه بچه‌ها امسال به حق شان رسیدند و قهرمان شدند. کادرفنی صبح تا شب وقت گذاشت و از آنها ممنونم. باشگاه هم تا جایی که توانست و در توانش بود حمایت کرد و انتظار دارم که یک برنامه ریزی خوب برای تیم های پایه داشته باشیم و از میان این بازیکنان چند بازیکن تاپ به فوتبال کشور معرفی کنیم. خوشبختانه امسال با تلاش هایی که صورت گرفت، توانستیم 50،‌60 درصد برنامه‌ها را عملی کنیم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که هرجا ما بازی داشتیم آمدند و حمایت کردند.

وی در مورد اینکه شما هم مثل سایر بازیکنان به سمت مربیگری می‌روید و حال دل تان اینجا خوش است، گفت: بله اینجا حال دلم خوب است. وقتی بچه‌ها بالا می‌روند و بازی می‌کنند انگار خود من گل زده ام. خودم یک برنامه ریزی کرده بودم که مربیگری را از لیگ دو و سه شروع کنم و حالا الان هم در پایه هستم و کم کم اگر خدا بخواهد در رده بزرگسالان هم خدمت کنیم. اینجا هربازی یک داستان مجزا است و یک تجربه جدید و خوب برای من. تجربه هم به اندازه کافی در این 5، 6 سال کسب کردم و امیدوارم یک برنامه ریزی خوبی هم برای آینده داشته باشم.

مسئول آکادمی استقلال و سرمربی امیدهای این باشگاه در خصوص اینکه منوچهری از شما به خاطر مدیریت خوب در آکادمی تقدیر کرده است، عنوان کرد: از بجه‌های کادرم سیاوش اکبرپور در جوانان، سبو شهبازیازیان در نوجوانان و امین منوچهری در نونهالان تشکر می‌کنم. واقعا این بچه‌ها در این فصل سنگ تمام گذاشتند و همه آنها هم بدشانسی آوردند و در غیر اینصورت تیم‌های آنها بهترین تیم هایی بودند که در لیگ دیدم و بازیکنان خوبی هم پرورش دادند، امیدوارم با کمک بقیه پیشکسوتان یک آکادمی خوب و پویا داشته باشیم.

برهانی در مورد اینکه از عدم تخصیص بودجه به آکادمی گلایه کرده بود و آیا صحبتی با مدیران باشگاه داشته است یا خیر، گفت: یک جلسه گذاشتیم و لیستی هم به فتح الله زاده و مدیریت باشگاه دادیم که طبق آن لیست بچه‌ها دریافتی داشته باشند. الان در خصوص استراماچونی یک خرابکاری شده که دیگر باید درست شود. این آبروی ملی است و امیدوارم دولت هم کمک کند تا بتوانیم این آبروریزی که دوستان مسئول قبلی تا الان که انجام دادند، جمع و جور شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز