خبرگزاری کار ایران

مرفاوی: مقابل استرالیا غافلگیر شدیم/ ضربه برد مقابل قطر را خوردیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۸۷۲

سرمربی تیم ملی جوانان ایران گفت: بازی خوبی با استرالیا داشتیم.

به گزارش ایلنا، صمد مرفاوی پس از شکست 3 بر 2 تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان مقابل استرالیا در نشست خبری، اظهار داشت: قبل از هر چیز به تیم استرالیا تبریک و به بازیکنان خودمان نیز که تلاش کردند و زحمت کشیدند، خسته نباشید می‌گویم. بازی فنی خوبی بود. هر 2 تیم با توجه به شناخت از هم و برنامه‌های خود، سعی کردند بازی خوبی را انجام بدهند. ما یک مقدار غافل شدیم و بازیکنان ما هنوز در شرایط بازی اول بودند و ضربه‌اش را هم خوردیم. به بازی برگشتیم و می‌توانستیم باز هم گل بزنیم، ولی متأسفانه فقط به همان دو گل بسنده کردیم.

سرمربی تیم ملی جوانان درخصوص عملکرد تهاجمی‌تر ایران در نیمه دوم، گفت: با توجه به اینکه نیمه اول را بازنده به رختکن آمدیم، سعی کردیم در نیمه دوم با همان نفرات و تغییر روش دادن، کار را ادامه بدهیم اما پس از دریافت گل سوم، مقداری برنامه‌های ما برای نیمه دوم به هم ریخت و باز هم شیوه را عوض کردیم. این تغییر روش خوب بود و به گل هم رسیدیم. موقعیت‌های خوبی هم برای زدن گل سوم به دست آوردیم و می‌توانستیم به گل برسیم اما متاسفانه از این فرصت‌ها استفاده نکردیم.  با وجود نمایش و شرایط خوب بچه‌ها در این نیمه بازی مقداری رو به احساسات رفت و نتوانستیم فوتبال را برگردانیم و به گل سوم برسیم. به هر حال فوتبال است و همیشه باید تمرکز داشته باشید.

مرفاوی درمورد برنامه تیم جوانان برای بازی سوم مقابل ویتنام، توضیح داد: قطعا باید بازگردیم. با توجه به سن و شرایط روحی بچه‌ها باید آن‌ها را از لحاظ شرایط روحی بازگردانیم. امیدوارم در این 2 روزی که فرصت داریم به خوبی ریکاوری کرده و بچه‌ها را از لحاظ روحی، روانی و فنی بازگردانیم تا با نتیجه گرفتن به دور بعدی صعود کنیم.

وی اضافه کرد: ویتنام هم تیم خوبی است. در گروهی قرار گرفتیم که همه تیم‌ها  توانمند و قدرتمند هستند. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ویتنام را آنالیز کرده و باز هم آنالیز می‌کنیم. آن‌ها هم بازی ما را دیده‌ و ایران را آنالیز کرده‌اند. بازی امروز این تیم را هم می‌بینیم. امیدوارم بازی سوم را خیلی بهتر و قدرتمندتر از امروز شروع کرده و به سود خودمان تمام کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان درخصوص اینکه آیا نکته مثبتی در تیم ویتنام، او را تحت تاثیر قرار می‌دهد، گفت: تیم ویتنام مجموعه خوبی دارد. در بازی اولش هم کارهای تاکتیکی خوبی پیاده کرد و توانست بازی را به سود خودش تمام کند و 3 امتیاز را به دست آورد. ما هم روی ویتنام صد در صد برنامه‌ریزی خودمان داریم و امیدوارم بتوانیم آن‌ها را انجام بدهیم. در کل ویتنام تیم خوب و یکدستی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز