خبرگزاری کار ایران

مربی پیکان: بازی با ذوب‌آهن فقط سه امتیاز دارد/ به چیزی که استحاققش را داریم نرسیده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۸۳۰

مربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: بازی فردا با ذوب‌آهن هم مثل بازی‌های دیگر فقط سه امتیاز دارد.

به گزارش ایلنا، مجید محافظت‌کار در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار داشت:‌ شرایط دو تیم در جدول به هم نزدیک بوده و به همین دلیل بازی بسیار مهم است. تیم ما کیفیت خوبی دارد اما از نظر نتیجه‌گیری و آنچه که استحاققش را داریم نرسیده‌ایم. فردا بازیکنان ما مصمم هستند تا بازی خوب همراه با نتیجه‌ای را ارائه بدهند. ذوب‌آهن هم تیم ریشه‌دار، قابل احترام و پرافتخاری است اما ما برای برد به میدان می‌رویم.

وی در مورد اینکه حسینی قبلا سرمربی ذوب‌آهن بوده و شناخت کاملی از این تیم دارد گفت: این سوال را باید خود حسینی جواب می‌داد حسینی ریشه ذوب‌آهنی دارد نیمی از زندگی حرفه‌ای‌اش را در ذوب‌آهن بوده مربی و بازیکن در این تیم بوده و در کسب افتخارات این تیم نقش داشته است و امیدیان و زمانی از پیشکسوتان ذوب‌آهن هستند که در کادر فنی ما حضور دارند. این مسأله حساسیتی نخواهد داشت ولی جذابیت دارد. مجتبی حسینی در این اواخر که سرمربی ذوب‌آهن بود تیمی را تحویل گرفت که در 15 مسابقه فقط یک برد داشت و با حضور حسینی 4 برد آورد و در جدول لیگ ماند اکنون هم ذوب‌آهن و هم پیکان نسبت به گذشته بسیار متفاوت هستند.

وی در مورد اینکه ظاهرا بازی فردا حساسیت زیادی دارد و بیش از 6 امتیاز ارزش دارد گفت: در لیگ همه بازی‌ها ارزشمند است و هیچ بازی راحت و کم ارزشی نداریم و بازی فردا هم بیش از سه امتیاز ندارد برنده بازی البته جهش خوبی در جدول خواهد داشت و اکنون هم ما فردا تمرکزمان برای فرداست پیکان یک باشگاه مولد است هر باشگاه در راستای اهداف خود کار می‌کند. رسالت باشگاه پیکان بازیکن‌سازی است و به فوتبال کشورمان کمک می‌کند. اگر همه تیم‌ها بخواهند برای سهمیه و قهرمانی بیایند بحث نتیجه‌گیری پیش می‌آید و در آن صورت اعتماد به جوانان کمتر می‌شود و خیلی از تیم‌ها شهامت این کار را نخواهند داشت اما پیکان با تمام این مسائل یعنی جوانی، بودجه محدود و ... به جوانان بها می‌دهد. حسینی بازیکنانی و تیمی ایجاد کرده که توانایی خود را نشان بدهند. پیکان تیمی است که بازیکنانش توانایی‌هایشان را نشان داده‌اند با استقلال و پرسپولیس مساوی کرده‌اند و عملکرد خوبی داشته‌ایم. استفاده از جوانان هزینه دارد و باید شهامت پرداخت این هزینه را هم داشت. حسینی معتقد است جوانی بر تجربه می‌چربد.

وی در مورد مصدومان تیمش گفت:‌ برخی از بازیکنان ما مصدوم هستند اما نفراتی که در اختیار داریم همگی سالم هستند و نهایت تلاش خود را خواهند کرد.

وی در مورد اینکه تارتار گفته زمین بازی فردا شرایط مناسبی ندارد، گفت: نمی‌گویم زمین کرج ایراد دارد ولی امکانات فعلی کشور ما همین است در تهران ورزشگاه آزادی در اختیار استقلال و پرسپولیس است و ورزشگاه دستگردی در اختیار هوادار و سایپا است و برخی تیم‌های دیگر نیز در آن بازی می‌کنند. نظر آقای تارتار هم محترم است.

وی در مورد اینکه بودجه لازم برای مولدسازی بازیکن را دارد یا نه،‌گفت: در کشورمان باشگاه‌های انگشت‌شماری مثل پیکان داریم باید از  باشگاه‌هایی مثل پیکان، سایپا و فولاد حمایت کنیم. که با تمام وجود تمام مشکلات و این شرایط اقتصادی از ورزش و جوانان ورزشکار حمایت می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز