خبرگزاری کار ایران

با حضور نایب رییس کمیته ملی المپیک؛

قهرمانان بسکتبال بانوان پایتخت معرفی سدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۴۵۷

با برگزاری مرحله نهایی رقابت های قهرمان شهر در رشته بسکتبال بانوان، تهران؛ نام آوران خود را شناخت.

به گزارش ایلنا، مسابقات بسکتبال بانوان جام قهرمان شهر پایتخت، در دو رده سنی برگزار و در پایان با قهرمانی تیم منطقه یک، نایب قهرمانی تیم منطقه ۴ و عنوان سومی تیم منطقه ۲۰ در رده سنی نوجوانان و همچنین قهرمانی تیم منطقه ۱۷، نایب قهرمانی تیم منطقه ۲۰(ب)و عنوان سومی تیم منطقه۲۰(الف) در رده سنی جوانان-بزرگسالان، خاتمه یافت.

تیم منطقه یک به سرپرستی ساناز اسکویی و با ترکیب النا شفیعی، زهرا اخگری، یگانه شفیعی و فاطمه احمدی در این مسابقات حضور یافت و تیم منطقه ۱۷ به سرپرستی وحیده علیزاده و با ترکیب مهنام سرداری، پرنیان موحدی، یلدا عرب و نائیری ماردوسیان به رقابت پرداخت.

در مرحله پایانی این دوره از مسابقات که طی روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفندماه در مجموعه ورزشی شهید شفیع پور برگزار شد، ۴۸ تیم به مصاف هم رفتند.

بر اساس تفاهم نامه‌های منعقد شده بین سازمان ورزش و فدراسیون‌های ورزشی، کادر فنی فدراسیون‌ها با حضور در مرحله پایانی رقابت‌ها،  از این فرصت به منظور شناسایی استعدادهای ناب و فراهم آوردن زمینه حضور برترین های ورزش شهروندی در عرصه ورزش قهرمانی، استفاده می کنند.

نایب رییس کمیته ملی المپیک: قهرمان شهر، اقدامی ارزشمند در راستای پشتوانه سازی برای ورزش قهرمانی است/ نشاط اجتماعی در قهرمان شهر موج می زند

مهین فرهادی زاد نایب ربیس کمیته ملی المپیک با حضور در اختتامیه این مسابقات، اقدام شهرداری تهران در برگزاری جام قهرمان شهر را ستود و گفت: این فرصتی مغتنم برای فدراسیون های ورزشی است که می توانند با شناسایی استعدادهای برتر به حوزه قهرمان پروری کمک کنند.

وی افزود: سازمان ورزش شهرداری تهران با برگزاری این جام، فرصتی در اختیار مردم محلات پایتخت قرار داده که بی نظیر است. افرادی هستند که راهی برای حضور در ورزش ندارند ولی با برگزاری این جام، فرصتی برای نشان دادن توانایی و استعدادهای خود یافتند و این کار بسیار زیبا و ارزنده ای است.

فرهادی زاد تأکید کرد: قهرمان شهر تجربه ای موفق است که سلامت، نشاط، همدلی و وفاق اجتماعی را به مردم هدیه داده و می تواند به عنوان الگویی موفق در دیگر شهرهای کشورمان تکرار شود.

گفتنی است رقابت های قهرمان شهر از تیرماه سال جاری با مشارکت بیش از نیم میلیون شهروند پایتخت نشین، در دو بخش بانوان و آقایان و در ۸ رشته مختلف آغاز شده و اکنون در انتهای سال ۱۴۰۱، دور پایانی خود به منظور معرفی قهرمانان هر رشته را پشت سر می گذارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز