خبرگزاری کار ایران

روزبه چشمی: بهترین گزینه برای سرمربیگری انتخاب می‌شود/ در جام جهانی عالی بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۲۳۶

روزبه چشمی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی ایران صحبت کرده است.

به گزارش ایلنا، روزبه چشمی در ابتدا درباره بازی‌های جام‌جهانی گفت: تیم ملی در این دوره خوب بازی کرد و انگیزه زیادی داشتیم تا با موفقیت مسابقات را پشت سر بگذاریم و برای نخستین بار صعود کنیم. به طور ویژه در بازی سوم مقابل آمریکا که شانس خوبی هم داشتیم اما با بدشانسی مواجه شدیم.

عضو تیم ملی فوتبال درباره گلی که به ولز زد اظهار داشت: کادرفنی تیم را کاملا برای آن بازی آماده کرده بود و همه بازیکنان در تمام دقایق با برنامه بودند و همه تلاششان را کردند اما خب آن موقعیت شوت زدن ایجاد شد و به گل ایجاد شد که اتفاقا از آن بسیار خوشحالم. از اینکه به گلزنی با جام جهانی با پیراهن تیم ملی رسیدم و توانستم کمک اندکی در آن برد خاطره انگیز داشته باشم.

وی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: نظر درباره انتخاب سرمربی در اختیارات من نیست. کی‌روش بسیار تیم زحمت کشید و هرکجا که هست برایش آرزوی موفقیت دارم. مطمئنا بهترین گزینه انتخاب خواهد شد و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم و آنچه که اهمیت دارد این است که بهترین اتفاق برای تیم ملی رقم بخورد و آماده نتیجه‌گیری با سرمربی جدید تیم ملی خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز