خبرگزاری کار ایران

مشکل منابع مالی تاج را به کنفدراسیون آسیا کشاند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۱۵۷

نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC از مراحل آماده سازی محل برگزاری رقابت‌های فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،مهدی تاج،رئیس فدراسیون فوتبال امروز از  محل برگزاری رقابت‌های فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا در تایلند بازدید به عمل آورد.

در حاشیه این بازدید، رئیس کمیته برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا،توضیحاتی درباره روند برگزاری و برنامه ریزی های صورت گرفته به تاج ارائه کرد.

رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون، ضمن تقدیراز تلاش های فدراسیون فوتبال تایلند جهت میزبانی مطلوب تورنمنت،ابراز امیدواری کرد که برگزاری این رقابت ها به رشد و توسعه هر چه بیشتر فوتبال ساحلی در قاره کهن بیانجامد.

رئیس فدراسیون فوتبال فردا پس از دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند، رئیس فدراسیون فوتبال تایلند و همچنین مسئول برگزاری رقابت های فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا، این کشور را ترک خواهد کرد.

وی بلافاصله جهت پیگیری رفع مشکل باشگاههای ایرانی درباره انتقال منابع مالی شان و رایزنی در این باره با مقامات کنفدراسیون جهت سفری یک روزه راهی مقر کنفدراسیون خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز