خبرگزاری کار ایران

طالقانی: برای کشتی هر کاری کنیم کم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۹۳۳

رییس پیشین فدراسیون کشتی می‌گوید : برای کشتی هر کاری کنیم کم است و موافق توسعه بیشتر فضاهای کشتی هستم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمدرضا طالقانی در جلسه ی هیئت رئیسه فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: وقتی من به فدراسیون کشتی آمدم فدراسیون کشتی تنها به 2 اتاق خلاصه می شد که به لطف خدا و با تلاشی که صورت گرفت محل فدراسیون کشتی به مجموعه ورزشی شهید شیرودی انتقال یافت و پس از آن نیز یکی از سالن های مجموعه پنج سالن استادیوم آزادی را برای کشتی گرفتیم.

وی ادامه داد: فضای فدراسیون کشتی را دیدم و معتقدم که برای کشتی هر کاری کنیم درست است و اگر کاخ هم درست کنیم کم است.

طالقانی تصریح کرد: فضاهای موجودی که برای کشتی درست شده هرچه بیشتر شود خوب است.

رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: من خودم حدود 50 سال است که در کشتی هستم و برای اولین بار است که ساختمان جدید فدراسیون کشتی را می بینم و بسیار خوشحالم که کارهای جدید و ابتکاری انجام شده است.

وی در پایان تصریح کرد: این کار برای پیشرفت کشتی و برای افتخارآفرین ها و مدال آوران است و لیاقت فدراسیون کشتی و کشتی گیران تیم های ملی این است که دارای فضاهای مختلف از جمله سالن تمرینی، سالن بدنسازی و مجموعه های دیگر باشد و با دیدن این فضاها خستگی از تنم درآمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز