خبرگزاری کار ایران

ماجرای دستمزد غیرمعمولی مدیر برنامه بازیکن استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۲۳۱

استقلال در میان انبوه بدهی‌های خود، باید طلب مدیر مدیر برنامه‌ای را بپردازد که برخلاف نرخ 10 درصدی، تقریباً هم اندازه بازیکن خارجی استقلال دستمزد می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، با گذشت 4 سال، استقلال هنوز نتوانسته بدهی استراماچونی سرمربی سابق خود را بپردازد. علی فتح‌الله‌زاده مدیر استقلال بعد آنکه نتوانست از دولت این مبلغ را دریافت کند، قضیه پرداخت طلب گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس را یادآوری کرد.

در شرایطی که آبی‌پوشان باید بدهی 102 میلیاردی( به قیمت روز) سرمربی ایتالیایی را بپردازند با انتشار شماره حساب دست به دامن هواداران شدند! علاوه بر عدم صدور مجوز حرفه‌ای، حذف از لیگ قهرمانان آسیا خطر بسته شدن 3 پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را تهدید می‌کند.

مدیریت استقلال وقت زیادی برای این موضوع ندارد، نهم فروردین سال 1402 آخرین فرصت او است.

در این شرایط  ایجنتِ «یامگا» دیگر بازیکن خارجی استقلال هم شکایت کرد. مدیر برنامه این بازیکن قرارداد 260 هزار دلاری دارد! این در حالی است که کل قرارداد بازیکن فرانسوی استقلال 300 هزار دلار است. معمول بر این است که ایجنت‌ها 10 درصد قرارداد بازیکن تحت قرارداد خود را به عنوان دستمزد دریافت می‌کنند.

حتی اگر این 2 طلب مهم استقلال پرداخت شود، هنوز پرداخت مبلغ قرارداد لئاندرو پادووانی باقیمانده است. او چیزی در حدود 150 هزار دلار باید دریافت کند.

با این اوصاف به نظر می‌رسد اوضاع مالی استقلال خیلی وخیم است و اگر دولت به قضیه ورود نکند احتمالاً باید شاهد سقوط استقلال به دسته پایین‌تر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز