خبرگزاری کار ایران

قهرمانی شطرنج ناشنوایان ایران در آسیا و اقیانوسیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۱۸۴

تیم ملی شطرنج ناشنوایان ایران به مقام قهرمانی اولین دوره مسابقات شطرنج ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه دست یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، تیم ملی شطرنج ناشنوایان کشورمان با اقتدار و کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز قهرمان اولین دوره مسابقات قهرمانی شطرنج ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در اردن شد. در این رقابت‌ها، کشور میزبان نایب قهرمان شد و یمن عنوان سومی را به دست آورد.

در مسابقات شطرنج سریع پس از 9 دور مسابقه که به مدت شش روز به طول انجامید، در بخش بانوان نیر گلی‌زاده عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و در بخش آقایان نیز پوریا جمالی موفق به کسب مدال طلا شد و آرمین رحمت‌پور نیز مدال برنز را  به دست آورد. در این دوره از مسابقات که با حضور 25 ورزشکار از کشورهای مختلف به میزبانی شهر امان در کشور اردن برگزار شد، در بخش بلیتز (برق‌آسا) هم نیر گلی‌زاده عنوان قهرمانی و ورزشکاران میزبان عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش آقایان، آرمین رحمت‌پور موفق به کسب مدال طلا، پوریا جمالی مدال نقره و ورزشکاری از کشور میزبان نیز به عنوان سومی دست یافتند. سرمربیگری تیم ملی شطرنج ناشنوایان کشورمان را سپیده شادین و سرپرستی این تیم را حامد دارابی برعهده داشتند.

قهرمانی  شطرنج ناشنوایان ایران در آسیا و اقیانوسیه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز