خبرگزاری کار ایران

شمسایی: بازیکنان جوان از تجربیات ملی‌پوشان با تجربه استفاده کنند / برای دفاع از نام ایران به مصاف رقبا می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۱۱۶

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:ما ایران هستیم و یک هدف داریم و آن هم قهرمانی در تورنمنت تایلند است.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در حاشیه این تمرین ضمن خیر مقدم  به بازیکنان جوان اعلام داشت ابراز امیدواری کرد که در این تورنمنت،بازیکنان جوان در کنار بازیکنان قدیمی تر تجربه کسب کنند.

وی در ادامه گفت: صبح امروز در یک مصاف طولانی با پرواز به بانکوک رسیدیم ‌و بعد از آن از طریق زمینی وارد شهر پاتایا محل برگزاری مسابقات شدیم.

شمسایی گفت: عصر امروز سه لژیونر ملی پوش از اسپانیا به جمع ما اضافه شدند که مسلم اولاد قباد به دلیل مصدومیت تحت مداوای پزشک وفیزیوتراپ تیم است و حسین طیبی هم کمی کسالت سرما خوردگی دارد ک سفید احمد عباسی مشکل خاصی ندارد.

وی افزود: قرار است شهاب سفال منش یکی از مربیان تیم ملی امشب از کانادا به سمت تایلند پرواز داشته باشد تا انشالله چهارشنبه در کنار تیم ملی باشد.

سرمربی تیم ملی اظهار داشت:امروز عصر یک تمرین سبک با حضور ۱۵ بازیکن حاضر برگزار کردیم.

شمسایی خاطرنشان: این مسابقات از انجا مهم است که حریفان مان به خصوص ژاپن و تایلند با تمام لژیونرها خود  حضور دارند اما این موضوع برای ما مهم نیست.ما ایران هستیم و یک هدف داریم و آن هم قهرمانی در این تورنمنت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز