خبرگزاری کار ایران

دلیل حضور تماشاگران سپاهان در طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۳۹۴

مسئول برگزاری رقابت‌های فوتبال جام حذفی، دلیل حضور تماشاگران سپاهان در طبق دوم ورزشگاه نقش جهان در جریان بازی با پرسپولیس را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین روشنک در پایان دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: می‌توان گفت که این مسابقه یکی از بازی‌های دشوار فصل بود که به خاطر حذفی بودن این رقابت، حساسیتش دوچندان شده بود. خدا را شکر که بازی به نحو احسن برگزار شد و جا دارد از همه عوامل کمک‌کننده برای برگزاری مسابقه تشکر کنم. به هر حال این مسابقه بعد از سه سال با حضور تماشاگر و با این تعداد بالا برگزار شد.

وی درباره قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی گفت: هنوز یک دیدار از این مرحله باقی مانده است که باید بین فولاد و گل‌گهر برگزار شود. تمام تلاش‌مان این است که این بازی را قبل از پایان سال برگزار کنیم. البته منتظر هستیم تا ببینیم فولاد در لیگ قهرمانان آسیا تا چه مرحله‌ای پیش می‌رود. امیدواریم این تیم نهایت موفقیت را داشته باشد. بعد از برگزاری دیدار فولاد و گل‌گهر، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی انجام شده و امیدواریم در اوایل اردیبهشت بتوانیم مرحله یک چهارم نهایی را برگزار کنیم.

روشنک درباره حضور هواداران سپاهان در طبقه دوم ورزشگاه هم تصریح کرد: در شورای تأمین استان مصوب شده بود که همه ظرفیت طبقه اول که چیزی حدود 37 تا 38 هزار صندلی می‌شود، در اختیار تماشاگران هر دو تیم باشد. البته با نظر یگان ویژه و هماهنگی با نیروهای امنیتی، قرار شد آن بخش از سکوها در مجاور سکوهای پرسپولیس را خالی نگه داریم و به اندازه همان ظرفیت در بالای سر تماشاگران سپاهان، هواداران این تیم در طبقه دوم حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز