خبرگزاری کار ایران

پیروانی: تا حرف می‌زنیم می‌گویند حساب باشگاه بسته است!/ این طور نمی‌شود باشگاه‌داری کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۳۸۰

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا حرف می‌زنیم می‌گویند حساب 3ماه است بسته است، هرچه هم تلاش می‌کنند باز نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، افشین پیروانی پس از برد 4 بر 2 پرسپولیس مقابل سپاهان، اظهار داشت: تبریک ویژه می‌گویم به هواداران خوب‌مان، از کادرفنی، بازیکنان و هواداران که امروز آمدند و روز خوبی را رقم زدند، تشکر می‌کنم. از مسئولین برگزاری هم تشکر می‌کنم. با حساسیتی که روی این بازی بود، به نحو احسن برگزار شد. این برد را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم که واقعا منتظرش بودند.

وی افزود: حساب باشگاه پرسپولیس 3ماه بسته است. اینطور نمی‌توان تیمداری کرد. چون برده‌ایم صحبت می‌کنم. اگر نتیجه نگرفته بودیم می‌گفتند دنبال بهانه است. مگر می‌شود 3ماه حساب یک باشگاه بسته باشد؟ یکی باید کمک و یاری کند. مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه هرچه تلاش می‌‍کنند فایده ندارد. بلیت یا هتل می‌خواهیم بگیریم مشکل داریم. همه بازیکنان منتظر دریافتی هستند. نمی‌دانم چه کسی باید کمک کند؟ این تیم میلیون‌ها هوادار دارد. اینطور که نمی‌توان باشگاه‌داری کرد.

پیروانی در خصوص اینکه برای بازی قبلی هم با وساطت به هتل آزادی رفتند، گفت: اتفاقاتی رقم می‌خورد که در شان تیم و بازیکن و باشگاه بزرگ پرسپولیس نیست. با جان من و جان تو، هتل و بلیت گرفتن قشنگ نیست. یکی باید ورود کند. تا حرف می‌زنیم می‌گویند حساب 3ماه است بسته است. هرچه هم تلاش می‌کنند باز نمی‌شود. ببینید چه کسی حساب باشگاه را بسته است؟ 

سرپرست پرسپولیس تصریح کرد: حق‌شان را می خواهند. ما به بورس رفته ایم. اگر بخواهیم مثل سال های قبل ادامه بدهیم نمی شود و مشکل ایجاد می شود. مسئولین باید کمک کنند. این تیم احتیاج به کمکی دارد که مشکلات برطرف شوند. با این شرایط من روزهای بدی را پیش بینی می‌کنم. با این شرایط هشدار می‌دهم. باشگاه به تنهایی توانایی بازکردن حساب را ندارد. هرکسی می‌تواند کمک کند پا پیش بگذارد تا مشکلات رفع شوند.

وی افزود: به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانیم طلب AFC را بگیریم. این هم مشکل دیگری است. اگر کسی می‌تواند بعد از سال‌ها این مشکل را برطرف کند بیاید. یک قولی دادند ولی متاسفانه کسی نتوانست مشکل را برطرف کند. ان شاالله فدراسیون طلبش را گرفته باشد و کمک کند ما هم طلب‌مان را بگیریم. 

پیروانی در مورد اینکه قبل از بازی هواداران سپاهان الفاظ مناسبی را در مورد او به کار نبردند، گفت: به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. دستشان درد نکند.

وی در خصوص داوری بازی امروز، عنوان کرد: داوری خوب بود. اگر شما دیدگاه دیگری دارید بحث جداست.

سرپرست پرسپولیس در مورد حضور هواداران، اظهار داشت: سازمان لیگ هم اعلام کرد 30درصد، از ورود هواداران استقبال کردیم. تصمیم گیرندگان اجازه بدهند حداکثر هوادار و مثل قدیم باشد. هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاد. از میزبانی و هواداران سپاهان تشکر می‌کنیم. تیم‌شان را خوب تشویق کردند. هواداران ما هم با اینکه محدویدت داشتند با تمام وجود تشویق کردند. از آن ها تشکر می‌کنیم.

پیروانی در مورد اینکه تمرکز سپاهان پس از حذف روی لیگ برتر خواهد بود، گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. فوتبال برد و باخت دارد. به تیم خوب سپاهان خسته نباشید می‌گویم. امروز بهتر بازی کردیم. از موقعیت‌هایمان هم بهتر استفاده کردیم و بردیم. مطمئن باشید برای هردوجام تلاش می‌کنیم تا هواداران مان را شاد کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا برای تعداد تماشاگران در بازی برگشت مقابل سپاهان رایزنی شده، گفت: همین الان خواهش می‌کنیم اجازه بدهند هواداران‌مان بیایند. رایزنی نکردیم. طبقه دوم استادیوم آزادی را که می‌گویند کسی نمی‌تواند برود. 8 گیت هم چادر کشیده‌اند. اگر قرار است تعدادی هم که هست محدودیت داشته باشد، اصلا منطقی نیست. همین امروز جو خوبی در ورزشگاه حاکم بود. هوادار سرمایه اصلی هر تیمی است. ما هم پرسپولیس هستیم. بر این باوریم که بیشترین هوادارا را داریم. اجازه بدهید اگر قرار است اتفاقی بیفتد همه با هم خوشحال باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز