خبرگزاری کار ایران

منظمی: برای موفقیت بانوان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۲۶۸

سرپرست نایب رئیسی بانوان گفت: با توجه به تقویم ورزشی بین المللی سه رویداد مهم در فوتبال بانوان در رده های بزرگسال، جوانان و نوجوانان داریم.

به گزارش ایلنا، مریم منظمی پس از انتخابش از سوی رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در ابتدا جا دارد از مسئولین فدراسیون فوتبال بخاطر اعتمادی که به بنده داشتند تقدیر و تشکر کنم. قطعا جزو وظایف اصلی نایب رئیس کمیته بانوان برنامه ریزی، سازماندهی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در حوزه بانوان است. برهمین اساس در قدم اول باید بتوانیم برنامه ریزی مسنجم و دقیقی برای اهدافمان داشته باشیم.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به تقویم ورزشی سالانه بین المللی سه رویداد مهم در فوتبال بانوان در رده های بزرگسال، جوانان و نوجوانان داریم. تیم های ملی جوانان و نوجوانان خود را برای مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا آماده می کنند. همچنین تیم ملی فوتبال بزرگسال برای رقابتهای مقدماتی المپیک آماده می شوند. در همین راستا باید برنامه ریزی دقیقی برای حضور پر قدرت این تیم ها در مسابقات بین المللی داشته باشیم و کار جلو ببریم. همچنین در اردیبهشت ماه سال 1402 دوره مربیگری فوتسال بانوان را در پیش داریم.

سرپرست نایب رئیس بانوان در پایان خاطر نشان کرد: برای موفقیت بانوان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. امیدوارم مثل همیشه شاهد اتفاقات خوبی در حوزه بانوان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز