خبرگزاری کار ایران

رحمتی: ای کاش داور روی تکرار مجدد پنالتی عجله نمی‌کرد/ اگر از بیرون به پورحمیدی در مورد مسیر پنالتی‌ها گفتند، درست گفتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۸۸۸

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص اشاره به مسیر پنالتی‌ها از سوی کادرفنی به پورحمیدی و بهم ریختن تمرکز وی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، مهدی رحمتی در نشست خبری پس از دیدار مقابل نساجی در جام حذفی، اظهار داشت: هواداران امروز 120 دقیقه ما را تشویق کردند اما شرمنده شدم که نتوانستند خوشحال به خانه بروند. 120 دقیقه مالک بازی بودیم و موقعیت ایجاد کردیم. انواع شانس های گلزنی را داشتیم اما خیلی ساده از موقعیت ها استفاده نکردیم.

وی افزود: در 90 دقیقه باید بازی را تمام می کردیم. پنالتی هم جزوی از فوتبال است. شاید برای اولین بار در فصل جدید فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. به حریف این برد را تبریک می گویم. محکوم به این هستیم که فردا دوباره سرمان را بالا بگیریم و تلاش کنیم تا در لیگ روند رو به جلوی خودمان را نشان بدهیم. خوشحالم که تماشاگران در استادیوم فوتبال خوبی را دیدند. اینکه در 120 دقیقه یک موقعیت به حریف ندادیم و انواع موقعیت‌ها را هم ایجاد کردیم نشان می‌دهد مستحق کنار رفتن از جام حذفی نبودیم.

رحمتی در مورد پنالتی که پورحمیدی مهار کرد اما تکرار شد، گفت: به رئیس صداوسیمای استان مرکزی تبریک می گویم چون این بازی را با کیفیت خیلی بالایی فیلمبرداری کردند و نمی توانیم تشخیص بدهیم آن صحنه تکرار داشت یا نه! هرطور نگاه کردم نتوانستم تشخیص بدهم. کمک دارو نزدیک به صحنه بود. ان شاالله او تصمیم درستی گرفته باشد. در امر داوری دخالت نمی‌کنم اما چندباری دستکش دستم کرده‌ام! فکر می کنم با توجه به شدت ضربه، توپ نبود که حسین پورحمیدی آنقدر جلو آمده باشد و داور بخواهد تکرار بدهد. کاش عجله نمی‌کرد.

وی افزود: ولی اگر قانون را اجرا کرده باشد که مشکلی نیست. بعد از آن پنالتی تمرکزمان از دست رفت. بازیکنان ما امروز خیلی زحمت کشیدند و خیلی خوب بازی کردند. از همان نقاطی که برنامه داشتیم توانستیم به دروازه نساجی برسیم. هیچ موقعیتی هم به حریف ندادیم. بدشانسی باعث شد امروز حذف بشویم.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد اینکه این تیم در نیمه دوم عملکرد خوبی نداشت، گفت: با این نظر مخالفم. نیمه دوم هم موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. دقیقه 94 محمدزاده توپ را وسط 6قدم گل نکرد. اگر صحنه‌ای دارید که می‌تواند ثابت کند که پنالتی نباید تکرار می‌شده یا تکرارش درست بوده به من نشان بدهید از شما ممنون می‌شوم.

رحمتی در خصوص نقش هانسل زاپاتا در بازی امروز، عنوان کرد: بودن هانسل با توجه به نوع بازی نساجی و خط دفاعی آن ها می توانست به ما کمک کند. برنامه ما با زاپاتا این بود که به فضای پشت دفاع حریف برویم. تا زمانی هم که در بازی بود، عملکرد خوبی داشتیم. بعد از ورود خلعتبری هم خوب کار کردیم. هیچ جای ایراد گرفتنی از تیم من نیست. خودم هم نمی‌دانم از از چه ایراد بگیرم. شاید سهل انگاری در زدن ضربات آخر باشد. شاید اگر در زدن ضربات آخر دقت می‌کردیم بازی را با 2 یا 3 اختلاف می‌بردیم.

وی با اشاره به ضربات پنالتی و ناراحتی پورحمیدی از صحبت هایی که با این دروازه بان از کنار زمین می شد، گفت: در آضربات پنالتی دروازه‌بان و زننده ضربه است که تصمیم می‌گیرد. شما نمی توانید هیچ دخل و تصرفی داشته باشید. وقتی بازیکن ضربه را می زند و دروازه بان واکنش نشان می‌دهد، صدم ثانیه است. شاید کمتر هم باشد. زمانی هست که شما تصمیم می گیرید قبل از زدن ضربه به سمت راست شیرجه بروید. پورحمیدی هم 2 پنالتی را گرفته اگر از بیرون با او صحبت شده، درست به او گفته اند. اگر یکی را به اشتباه تکرار داده اند ما مقصر نیستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز