خبرگزاری کار ایران

رسانه عربستانی: الفیصلی با جوانانش فولاد را شگفت‌زده می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۱۸۳

رسانه عربستانی مدعی شد تیم الفیصلی با بازیکنان جوانش فولاد ایران را در لیگ قهرمانان آسیا شگفت‌زده می‌کند.

به گزارش ایلنا، روزنامه الریاضیه عربستان درباره بازی امروز تیم‌های فولاد ایران و الفیصلی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به نقل از منابع خبری خود در مطلبی با عنوان اوزونیدیس با بازیکنان جوانش ایرانی‌ها را شگفت‌زده می‌کند، نوشت: مارینوس اوزونیدس سرمربی یونانی الفیصلی از میان 7 بازیکن تیم جوانان دو بازیکن را برای قرار دادن در فهرست تیم اصلی برای بازی حساس آسیایی برابر حریف ایرانی‌اش انتخاب می‌کند. 

عل فتح، احمد الشمرانی، صالح الرحمانی، حسن الشمرانی، عبدالعزیز ظافر، خالد دغریری و سلطان القحطانی 7 بازیکنی هستند که روز گذشته راهی دوحه شدند  تا کمبودهای الفیصلی در غیاب ماریانو واسکز آرژانتینی و تعدای دیگر از بازیکنان کلیدی را جبران کنند.

بر اساس این گزارش، هفت بازیکن تازه‌وارد در تمرین روز گذشته الفیصلی حضور یافتند. سرمربی یونانی پس از صحبت‌هایی درباره بازی با فولاد تمرینات ضربه ایستگاهی و حتی ضربات پنالتی را برای بازیکنان الفیصلی در نظر گرفت. الفیصلی در بازی برابر حریف ایرانی بازی دفاعی با تکیه بر ضدحمله‌ها را به کار خواهد گرفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز