خبرگزاری کار ایران

پولادگر: توقع ما مدال آوری دوچرخه سواری است/ امیدوارم این فدراسیون سامان بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۸۶۴

معاون وزیر ورزش ابراز امیدواری کرد بعد از انتخاب رییس جدید فدراسیون دوچرخه سواری این رشته سر و سامان بگیرد.

به گزارش ایلنا، محمد پولادگر در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری اظهار داشت: خدا را شاکریم که این فدراسیون پس از مدت‌ها اداره شدن با سرپرستی و شرایط خاصی که داشت، انتخاباتش امروز با آرامش کامل و با رعایت تمامی نکات مورد نظر دبیرکل آسیا برگزار شد. امیدواریم رئیس جدید از عهده این مسئولیت سنگین برآید.

او ادامه داد: خدا را شکر در مدت سرپرستی هیچ کدام از برنامه‌ها منتفی نشد و در تمام رویدادها اعزام داشتیم. فدراسیون دوچرخه‌سواری یک فدراسیون باسابقه و با قدمت طولانی است و فکر می‌کنم به جز بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، در سایر دوره‌های قبلی مدال‌آور بود. به همین دلیل این رشته برای ما از وزارت ورزش و کمیته المپیک از ارزش زیادی برخوردار است. امیدوارم پس از پایان این دوره سرپرستی، فدراسیون از امروز سامان بگیرد و همگی به این مسئله کمک کنند.

پولادگر در پایان گفت: توقع‌ ما این است که این رشته مدال‌آور باشد و حتی اولین مدال المپیکی را هم بگیرد. امروز کسی انتخاب شد که از اهالی این رشته است و دیگر هیچ بهانه‌ای برای عدم مدال‌آوری وجود ندارد. باید همه کمک کنند این رشته به روزهای خود برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز