خبرگزاری کار ایران

آلیسون: صد در صد لیورپول نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۸۶۱

آلیسون اعتراف کرد که لیورپول در آستانه دربی مقابل اورتون از آمادگی کامل فاصله دارد.

به گزارش ایلنا، لیورپول دوشنبه شب در دربی مرسی ساید به مصاف اورتون می‌رود و آلیسون دروازه بان لک‌لک‌ها اعتراف می‌کند که قرمزها بسیار پایین‌تر از استانداردهای معمول بازی می‌کنند.

اینکه بگوییم این فصل لیگ برتر برای لیورپول ضعیف بوده است، دست کم گرفتن است. آن‌ها با توجه به استانداردهایی که در چند فصل گذشته تعیین کرده‌اند بسیار پایین‌تر از هستند و حتی راهیابی به لیگ قهرمانان فصل آینده نیز دور از دسترس به نظر می‌رسد.

آخرین بازی آن‌ها مقابل ولورهمپتون شاید شکست 3-0 در برایتون را به عنوان بدترین عملکرد فصل پشت سر بگذارد، اما این بازیکن 30 ساله فکر می‌کند تیمش می‌تواند اوضاع را تغییر دهد و با پیروزی اورتون این فرم را شروع کند.

آلیسون در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه گفت: "فکر می‌کنم همه شرایط را درک می‌کنند و می‌دانند که هر یک از ما باید چیز بیشتری برای گروه ارائه دهیم. همانطور که گفتم در طول بازی [ولورهمپتون]، ما چند لحظه خوب داریم. بنابراین می‌توانیم بگوییم که 75، 80 درصد از آنچه را که می‌توانیم بازی کنیم، ارائه می‌دهیم.

ما باید چیزهای بیشتری به تیم بدهیم - نه تنها از نظر فوتبالی، بلکه در هیجان، نگرش، حمایت از هم تیمی‌ها، هر چیزی که در دست شماست برای تغییر شرایط. این را درک کنید و ما از هر چیزی که در دست داریم استفاده خواهیم کرد تا این لحظه، این وضعیت را برگردانیم. معتقدم که این فقط یک لحظه است و ما به زودی به نتیجه خواهیم رسید."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز