خبرگزاری کار ایران

فیروزی: آقای افشاریان بدهی ات را به پرسپولیس دادی؟ راحت بخواب!/ اشتباه رییس کمیته داوران قابل جبران نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۸۸۰

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به انتقاد از رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال پرداخت.

به گزارش ایلنا، علی فیروزی بعد از شکست صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: فکر نمی‌کنم بازی 2 بر یک به نفع پرسپولیس تمام شده باشد. فکر می‌کنم 2 بر یک به نفع آقای افشاریان تمام شد. آقای افشاریان قبل از بازی گفت که یک پنالتی به پرسپولیس بدهکاریم! آقای افشاریان! آدم بزرگ، تو به تیم قدمت‌دار صنعت نفت آبادان که در هشت سال دفاع مقدس آن را حفظ کردیم، طلب تیم پرسپولیس را مقابل تیم ما به آنها می‌دهید؟! چه کسی باید شکایت آقای افشاریان را بکند؟

وی افزود: به نظر شما این نوع ادبیات درست است؟  ما هم طلبکاریم! پرسپولیس را مقابل تیم ما برنده کردید. از قبل صحبت کرده بودی و بدهی خودت را با این تیم صاف کردی؟ با گل آفساید؟ الان امشب خوب می خوابید؟ پس بدهی ما را مقابل استقلال وپرسپولیس، دیگر بازی‌ها را نمی‌گویم. پس بدهی ما را صاف کن. یک روز قبل بازی وقتی می‌گوید یک پنالتی بدهکاریم این یعنی چی؟

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: داور به من یک کارت داد. ولی آقای افشاریان طلبش را از ما گرفت. آقای افشاریان حقی ندارد  دو روز قبل بازی این صحبت را بکند. حالا طلب ما را هم بدهد. طوری داوران را چیدند که طلب‌ها را بدهد. ما 4 بازی طلب داشتیم و بعد از این بازی شد 5 بازی.  ولی آقای افشاریان حق آبادان را هم بدهد.

فیروزی در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌ترسد با توجه به جایگاه تیمش در قعر جدول رده‌بندی، با این صحبت‌ها کار برای تیمش سخت‌تر شود، تصریح کرد: بدتر از حالا؟! مگر پرسپولیس هفته گذشته چطوری جو را به نفع خودش عوض کرد؟ برای آقای یحیی احترام قائلم و پرسپولیس تیم خوبی است. اما می گویم چرا طلب پرسپولیس را مقابل تیم ما که پایین جدول است، بدهند؟ تیم ما تلاش می‌کند که شرایط بهتری در جدول پیدا کند. به نظر شما درست است رییس کمیته داوران دو روز قبل از مسابقه بگوید پنالتی بدهکار است؟ آیا بگوید داور خوبمان را برای این بازی می گذارم. آیا بقیه داوران خوب نیستند؟ همه داوران خوبند اما اشتباه می کنند. اما اشتباه رییس کمیته داوران غیر قابل جبران است. با این صحبت‌ها باعث شود که حق تیم ما مقابل پرسپولیس ضایع شود. 

وی پیرامون اینکه صنعت نفت در پایان فصل بیست و دوم  لیگ چه جایگاهی پیدا می کند، گفت: این را من باید بپرسم که آیا حق ما را می‌دهند؟  آنوقت می‌توانم جواب این سوال را بدهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز