خبرگزاری کار ایران

فاجعه مالی پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۷۸۵

یک نشریه اسپانیایی گزارش می‌دهد که دنی آلوز 2.25 میلیون بدهی دارد، یک آپارتمان 60 متری تحریم شده دارد و تنها دو شرکت از شش شرکتی که او ایجاد کرده هنوز فعال هستند.

به گزارش ایلنا، دنی آلوز، همانطور که ال کانفیدنشال گزارش داد، با تحریم املاک خود از سوی خزانه داری اسپانیا مواجه شده است. این بازیکن برزیلی که به اتهام سواستفاده جنسی زندانی شده، 2.25 میلیون یورو بدهکار است و بر اساس سوابق رسمی مورد بررسی رسانه فوق، با وضعیت پیچیده‌ای مواجه است.

در واقع، همچنین از ماه مارس، یک آپارتمان به مساحت 60.54 متر مربع در سنت فلیو د لوبرگات متعلق به این بازیکن توقیف شده است. همانطور که ال کانفیدنشال اشاره می کند، او دیده که چگونه چندین نفر از حامیان مالی خود در نتیجه دستگیری به اتهام تجاوز جنسی در 30 دسامبر به او پشت کرده‌اند.

این مقاله همچنین اشاره می‌کند که یکی از مشاهدات وکیل آلوز برای اجتناب از زندانی شدن این بازیکن "ریشه‌های خانوادگی، اقتصادی و تجاری" او بود. در هر صورت، با توجه به اطلاعات ارائه شده، به نظر نمی‌رسد که آلوز در حال حاضر موفقیت تجاری زیادی داشته باشد، زیرا اکثر مشاغل او موفق نبوده‌اند.

تنها دو شرکت آلوز هنوز فعال هستند

دنی آلوز در حال حاضر دو شرکت دارد: سدرو اسپورت و باهیا الهیوز اینموبیلیاریا. رسانه‌های مذکور خاطرنشان می‌کنند که این برزیلی شش شرکت را عرضه کرد، اما چهار مورد از آن‌ها بین سال‌های 2019 تا 2021 بسته شدند. از سوی دیگر اخبار به وجود مزرعه ای به مساحت حدود 600 متر مربع در اسپولوگوس د لوبرگات اشاره می‌کند.

مالکیت این ملک 50 درصد بین آلوز و همسر سابقش دینورا سانتا آنا است، اما او این 50 درصد را از بازیکن گرفته است. رستوران‌های او در بارسلونا، بوتکو فوگپ و آلکویمیا فوگو نیز پنج پرونده توقیف را از شورای شهر بارسلون دریافت کردند.

آدیداس قرارداد آلوز را تمدید نمی‌کند

دستگیری آلوز به اتهام تجاوز جنسی در کلوپ شبانه ساتون در بارسلونا بر روابط او با حامیان مالی نیز تأثیر گذاشته است.  نشریه اسپانیایی معتقد است که بسیاری از حامیان مالی او در ارتباط با این بازیکن نگاه مثبتی ندارند. در میان آن‌ها، برند محبوب آدیداس پس از پایان این ماه ژانویه قرارداد خود را با این برزیلی تمدید نکرده است.

به این غرامت 5 میلیون دلاری نیز اضافه می‌شود که پوماس د مکزیکو، باشگاه او تا زمان دستگیری، طلب می‌کند. در سطح اقتصادی، به نظر واضح است که این دستگیری یک شکست آشکار را برای دنی آلوز ایجاد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز