خبرگزاری کار ایران

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی- جام اوپن

عارف محمدی به مدال نقره رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۱۱۲

مسابقات رده بندی و فینال دو وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب امشب در شهر زاگرب کرواسی در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی در دور نخست با نتیجه 6 بر 1 ویتالی اریومنکو از مولداوی را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر 1 (سه اخطاره) پریکا دیمیتریویچ از صربستان را برد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 4 بر 4 مغلوب طالح ممدوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت.

ایمان محمدی در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر شرموخامد شریبجانوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت. عارف محمدی دیگر نماینده کشورمان که در آن سوی جدول قراردارد، در دور نخست با نتیجه 3 بر 2 آکر اشمید العبیدی از اتریش را مغلوب کرد. وی در دور بعد  و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر صفر مقابل ساگار از هند به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این با نتیجه 7 بر 6 ایوان لیزاتوویچ از کرواسی را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال با نتیجه 7 بر 2 مقابل طالح ممدوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز