خبرگزاری کار ایران

اعتراف‌ تلخ مهاجم فرانسه: تا آخر عمرم این لحظه را فراموش نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۹۸۰

کولو موانی، ستاره تیم ملی فرانسه، اعتراف می‌کند که بعد از شکست فینال جام جهانی مقابل آرژانتین همچنان ناراحت است.

به گزارش ایلنا، راندال کولو موانی، مهاجم تیم ملی فرانسه می‌گوید که هرگز نمی‌تواند آخرین دقایق شکست فینال جام جهانی مقابل آرژانتین را از یاد ببرد.

با تساوی 3 بر 3 دو تیم و نزدیک شدن به پایان نیمه دوم وقت اضافه، کولو موانی خود را در موقعیت تک به تک برابر دروازه‌بان دید.

اما ضربه ستاره آینتراخت فرانکفورت توسط امیلیانو مارتینز، دروازه بان آرژانتین با واکنشی دیدنی مهار شد و این فرصت طلایی از دست رفت که هنوز این بازیکن 24 ساله را آزار می‌دهد.

موانی گفت: «من هنوز آن را تماشا می‌کنم، از صمیم قلب می‌دانم. به خودم گفتم: راندال، حالا باید شوت بزنی. سعی کردم به سمت تیرک نزدیک شوت کنم اما دروازه‌بان توپ را دفع کرد. اما  گزینه های دیگری هم وجود داشت.

می‌توانستم او را دریبل بزنم یا کیلیان امباپه را [در سمت چپ] پیدا کنم. اما در آن لحظه، او را ندیدم. تنها زمانی که به عقب نگاه می‌کنی، گزینه‌های دیگر را کشف می‌کنی. خیلی دیر است. هنوز هم مانند یک غم در گلوی من وجود دارد و تا آخر عمر آنجا خواهد بود.»

مهار مارتینز باعث شد تا فینال به ضربات پنالتی کشیده شود و آرژانتین در آن ضربات برنده شد. اگرچه موانی ضربه پنالتی خود را تبدیل به گل کرد، اما این برای حفظ فرانسه در رقابت کافی نبود زیرا تیم قاره آمریکای جنوبی با نتیجه 4-2 پیروز شد و جام را به خانه برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز