خبرگزاری کار ایران

مردم همه چیز را می‌دانند

گل‌محمدی: پرسپولیس تا پایان قراردادم دیگر جام نمی‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۴۸۷

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید اگر من نبودم این اتفاقات نمی‌افتاد. یک‌سال و نیم دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم. مردم بدانند پرسپولیس تا یک سال و نیم دیگر جام نمی‌گیرد. مردم همه چیز را می‌دانند.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی شاگردانش برابر آلومینیوم و از دست رفتن صدرنشینی به واسطه اشتباهات داوری، اظهار داشت: یک سال هم از داوری شکایت کنیم فایده‌ای ندارد. قضیه اصلا فوتبالی پیش نمی‌رود. متاسفانه اتفاقاتی می‌افتد که خیلی بودار و مشکوک است. شاید اگر من سرمربی پرسپولیس نبودم، این اتفاقات هم در بازی‌های پرسپولیس نمی‌افتاد.

وی ادامه داد: آقای تاج گوش کنید، آقای خداداد افشاریان، آقای سازمان لیگ، گوش کنید. ما جام اصلی را هفته هفتم گرفتیم. از این جام‌های فلزی توی باشگاه زیاد داریم. ما احتیاجی به این جام‌های فلزی نداریم. ما جام شرف را بردیم. بازیکنان ما ثابت کردند که بهترین هستند و ثابت کردند که باشرف هستند.

گل‌محمدی ادامه داد: من یک‌سال و نیم دیگر با این تیم قرارداد دارم و هیچ‌کس نمی‌تواند من را تکان بدهد. نه هیات مدیره نه آقای درویش؛ چرا که مردم پشت این تیم هستند.

وی ادامه داد: از هواداران عزیز عذرخواهی می‌کنم و می‌دانم چه حس و حالی دارید. من یک سال و نیم جام نمی‌گیرم. با من یکسال و نیم از جام خبری نیست. از هفته بعد با بازیکنان امید به مسابقات می‌روم مگر این که حکم اخراج من را از بالا بالاها بدهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: البته از باشگاه ما این اتفاق رخ نمی‌دهد. در هفته‌های اخیر اتفاقاتی در داخل تیم و بیرون تیم رخ داد. این‌ هم وضعیت داوری ما است. می‌دانند چه کسی را داور بازی‌های پرسپولیس بگذارند. وقتی اسم منصوریان آمد من فقط سر تکان دادم. می‌دانند چه کسانی را برای بازی ما بگذارند. جای تاسف دارد برای همه آن‌هایی که تصمیم گرفتند این اتفاق برای پرسپولیس رخ دهد.

یکسری مسائل بین پرسپولیس و مردم است و نمی‌توانید آن‌ها را از پرسپولیس و مردم بگیرد. ممکن است جام‌های فلزی را از پرسپولیس بگیرید اما بقیه موارد را نمی‌توانید. این تیم، حکومتی نیست. مردمی است. همه چیز هم برای مردم مشخص است. شما ادامه بدهید. هیچ اتفاقی برای این تیم رخ نمی‌دهد فقط خودتان را خراب می‌کنید. ما با امیدهای‌مان در مسابقات شرکت می‌کنیم و هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.

گل محمدی ادامه داد: هیچکس اراده‌ای ندارد که یک تیم خاص قهرمان شود. اراده این است که تیم ما قهرمان نشود. دلیلش هم واضح است؛ چون من سرمربی این تیم هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز