خبرگزاری کار ایران

سجادی: خصوصی‌سازی سرخابی‌ها را پیگیری می‌کنیم/خیلی از سکوها ورزشگاه آزادی فرسوده شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۲۹۶

وزیر ورزش و جوانان نسبت به احتمال ریزش ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز  هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از ۱۶ هزار رویداد به مناسبت دهه فجر طراحی شده که تا پایان بهمن ماه برگزار خواهند شد. معاون جوانان وزارت نیز از ۱۶ اسفند به مناسبت هفته جوان برنامه‌های مفصلی را در سراسر کشور تدارک دیده که امیدوارم مورد استقبال بیش از ۲۷ میلیون جوان کشورمان واقع شود.

وی پیرامون مسئله بازسازی استادیوم فوتبال ورزشگاه آزادی بیان کرد: بازسازی استادیوم آزادی انجام شده اما به دلیل بزرگ بودن استادیوم به چشم نمی‌آید. پخش شایعات و هجمه‌ها که امکان دارد استادیوم آزادی فرو بریزد، نمی‌دانم با چه هدفی بوده. تاییدیه‌هایی گرفته شده که با وجود استحکام سازه امکان ریزش وجود ندارد اما استادیوم سن‌دار است و خیلی از سکوها فرسوده شده است. با یک برنامه‌ریزی ۲ ساله در حالی که فعال است، بازسازی می‌شود.

سجادی درباره آخرین وضعیت واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی عنوان کرد: موارد در حال پیگیری است و نقطه نظرات عزیزان را دریافت می‌کنیم، بعد با نظرات کارشناسی وزارت‌خانه و ۲ باشگاه جمع‌بندی نهایی را خواهیم داشت.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با گلایه فدراسیون‌ها از بودجه تبصره ۱۴ مجلس شورای اسلامی گفت: تبصره ۱۴ و سایر منابع و سرفصل‌ها و مجرای قانونی پرداخت بودجه، بودجه‌ای است که از طریق دستگاه پیش‌بینی شده. تبصره ۱۴ از جمله مواردی بود که از مجلس کمک خواسته بودیم که به بودجه ورزش کمک شود. مجلس و به‌ویژه تیم فرهنگی و تلفیق در روزهای پایانی بودجه سال قبل حدود ۳۱۰ تا ۳۱۵ میلیارد تومان در تبصره ۱۴ گذاشتند که ۲۸۵ میلیارد را برای فدراسیون‌ها در نظر گرفتیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز