خبرگزاری کار ایران

نقض ادعای مدیریت «اقتصادی» آجورلو در ماجرای جدایی مجیدی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۷۳۳

در حالی که مدیر عامل سابق استقلال با دو کتاب اقتصادی به برنامه تلویزیونی رفت و خود را آشنا به درآمدزایی فوتبال مبتنی بر سبک جهانی نشان داد، ماجرای جدایی مجیدی از آبی پوشان نکته متناقض بزرگی علیه ادعاهایش بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شب گذشته مصطفی آجورلو با دو کتابی که خودش نوشته و مربوط به اقتصاد بود در برنامه فوتبال برتر حاضر شد و در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت. حتی اگر این مدیر تمایلی به دیالوگ با منتقدانش و متولیان امر نداشته باشد. عملکرد هر مدیری شاخص مهمی برای ارزیابی ادعاهای او است.

این مدیر فوتبالی که معتقد است راه درآمدزایی از فوتبال را می داند در خصوص فرهاد مجیدی صحبتی را مطرح کرد که خیلی از نظر اقتصادی به نفع استقلال نبود. صحبت او را مرور کنیم: «برای چه از فرهاد مجیدی بخاطر جدا شدنش پول بگیرم؟ باید بر سر او گل بریزیم چرا که تیمش را قهرمان کرده است. مجیدی اگر امسال می ماند هم قهرمان می شد.»

به گفته مدیرعامل سابق استقلال مبلغ درخواستی فرهاد مجیدی برای سرمربیگری استقلال را 3 برابر کرده است. این در حالی است که وی معتقد است تنها 7 میلیارد بدهی در زمان مدیریتش در استقلال ایجاد کرده است. 

حالا به هر دلیلی مجیدی تمایلی به ادامه همکاری با آبی پوشان نداشت، مدیر استقلال که درباره اقتصاد باشگاهی هم خود را صاحب نظر می داند چرا بدون دریافت پول رضایتنامه اجازه جدایی به سرمربی خود داده است؟ در روزگاری که برای هر مبلغ درآمدزایی تلاش زیادی صورت می گیرد چرا پولی که می توانست حداقل کمی از طلب‌های استقلال را کاهش دهد دریافت نشد؟ آیا در رئال، بارسلونا و ... دیگر باشگاه‌های بزرگ جهان که مدیرعامل سابق استقلال به آن اشاره داشت، به مربی قهرمان که تحت قرارداد است، راحت اجازه جدایی می‌دهند؟ آنها شاید گُل بر سر مربی قهرمان گُل بریزند اما در خصوص اجرای قرارداد احساسی عمل نمی‌کنند.

مدیرعامل سابق استقلال در این بخش از کارش به جای مدیریت عملیاتی و اقتصاد محور احساسی عمل کرد و نتیجه‌اش ضرر مالی استقلال و ناراحتی هوادارانش بود. به نظر می‌رسد وی باید کتاب سومی بنویسد و درباره اینکه برخلاف رویه مرسوم فوتبال جهان اجازه جدایی مربی را داده است، توضیح ارائه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز