خبرگزاری کار ایران

بازی دوستانه زنیت و سپاهان در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۵۲

تیم زنیت روسیه در اصفهان به مصاف سپاهان می رود.

به گزارش ایلنا، بورمیستروف سرکنسول‌ کشور روسیه در دیدار با جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: خوشبختانه امروز نشست بسیار مفیدی به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در راستای توسعه دیپلماسی ورزشی برگزار شد.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک تیم فوتبال زنیت روسیه در اصفهان به مصاف تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان خواهد رفت که این رویداد مهمی برای دو کشور محسوب می‌شود و جا دارد از کسانی که در راستای برگزاری این بازی دوستانه تلاش کردند، تشکر کنم.

سرکنسول کشور روسیه در اصفهان افزود: بازی دوستانه تیم‌های فوتبال فولادمبارکه سپاهان و زنیت روسیه نمونه‌ای بارز از همکاری و دیپلماسی ورزشی بین دو کشور همسایه و دوست خواهد بود.

بوریس بورمیستروف اصفهان را نقشه راهی در راستای پیشبرد و توسعه همکاری بین کشورهای روسیه و ایران دانسته و افزود: استان اصفهان با توجه به ظرفیت هایی که دارد، در حوزه‌های مختلف به ویژه ورزش، در همکاری روسیه و ایران بسیار موثر است.

وی گفت: در کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی ایران و روسیه مواردی مصوب شده و ما برنامه‌های بسیار گسترده‌ای برای توسعه این همکاری‌ها خواهیم داشت و در آینده تفاهم‌نامه‌های ورزشی بیشتری با کشور بزرگ ایران امضاء خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز