خبرگزاری کار ایران

براتی: خزانه‌دار را انتخاب کردیم تا بتواند شروع به کار کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۶۳۶

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی درمورد برگزاری مجمع آنلاین امروز ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، احمدرضا براتی درمورد مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، اظهار داشت:‌ امروز برای فدراسیون و جامعه فوتبال بسیار مهم بود. در 2 سال گذشته فعل و انفعالات و جا به جایی‌های متعددی در هیات رئیسه به ویژه در پست ریاست، نایب رئیس و اعضای هیات رئیسه داشتیم.

وی افزود: به همین جهت امکان انجام برخی الزاماتی که در اساسنامه برای هیات رئیسه و مجمع پیش بینی شده بود، میسرنشد. به همین جهت لازم بود در اسرع وقت با برگزاری یک تا دو مجمع، این تکالیف به انجام برسد. با در نظر گرفتن جمیع شرایط ترجیح دادیم مجمع را آنلاین برگزار کنیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: حسابرس مستقل بیرونی که نقش بسیار مهمی در رصد مسائل مالی فدراسیون دارد و خزانه‌دار را انتخاب کردیم تا بتوانند شروع به کار کنند. این مقدمه ای برای مجمع عمومی بعدی خواهد بود. اهم برنامه‌های ما در مجمع بعدی، انتخاب ارکان مستقل فدراسیون، تصویب صورت‌های مالی، برنامه، بودجه و مسائلی از این دست خواهد بود. فلسفه برگزاری مجامع در این فواصل زمانی کوتاه، انجام شدن همین مسائل معطل و عقب مانده است. امیدوارم بتوانیم در سریع‌ترین وقت، آن‌ها را انجام داده  و به تکالیف قانونی خود عمل کرده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز