خبرگزاری کار ایران

کیانی: تراکتور کم کم به بلوغ تاکتیکی می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۳۲۱

بازیکن تیم تراکتور تبریز درمورد دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی کیانی پس از پیروزی تراکتور برابر ذوب آهن در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: می‌دانستیم که بازی سختی در اصفهان داریم. ذوب آهن بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد اما ما هم تراکتور هستیم و تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. همدل شده بودیم که بازی را ببریم و خدا را شکر این اتفاق افتاد و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

او که سابقه حضور در اصفهان و پوشیدن پیراهن سپاهان را دارد، در این باره گفت: من نان و نمک شهر اصفهان، هواداران و مردم این شهر را خورده‌ام و همیشه قلبا دوست‌شان دارم و انشاالله که همیشه سربلند و موفق باشند.

کیانی درباره شرایط تراکتور پس از حضور خمس عنوان کرد: خودتان بازی‌ها را می‌بینید. شرایط خیلی بهتر شده‌ است. ما روز به روز تیم‌تر می‌شویم و به بلوغ تاکتیکی می‌رسیم. با آمدن آقای خمس و دستیاران ایشان، همه همدل شدیم که یک تیم خوب باشیم و خدا را شکر هفته به هفته بهتر می‌شویم. انشالله که بتوانیم در پایان فصل دل هواداران و باشگاه را شاد کنیم.

بازیکن باتجربه تراکتور درباره حضور هواداران در استادیوم و شعار آنها علیه فدراسیون فوتبال گفت: من نشنیدم اما فوتبال بدون هوادار هیچ لذتی ندارد. هواداران باید بیایند و استادیوم‌ها را پر کنند چون فوتبال با هوادار خوب است. انشالله که فدراسیون برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد تا هواداران بیشتری بیایند و به تیم‌هایشان کمک کنند‌. هر وقت هواداران ما به استادیوم آمده‌اند، دلگرمی خیلی خوبی برای ما بوده است. امیدوارم بیایند و ما هم شرمنده آنها نشویم.

وی در خصوص مصدومیت حسینی در این بازی گفت: مصدومیت‌های فوتبال خیلی بالا است و ضربه‌های زیادی به بازیکنان وارد می‌شود. ما این برد را به سید تقدیم می‌کنیم. او پسر خوبی است و با تمام وجود هم برای تیم کار می‌کند. خیلی ناراحت شدیم اما خدا را شکر الان صحیح و سالم است و این برد را به سید عزیز و خانواده محترم ایشان تقدیم می‌کنیم.

کیانی در پایان در واکنش به اینکه در همه تیم‌هایی که بازی کرده، یک سید حسینی حضور داشته است، گفت: همه سیدها و حتی همه بازیکنان برای ما عزیز هستند. امیدوارم تا هستیم قدر همدیگر را بدانیم، چون این فوتبال و زندگی روزی تمام می‌شود‌. انشالله که سلامتی و تندرستی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز