خبرگزاری کار ایران

عنایتی: شاید فردا جای نفت تیم دیگری را کُچ کنم!

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۱۴۳

سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان معتقد است دیدار بسیار سختی با هوادار خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی نفت مسجدسلیمان مقابل تیم هوادار گفت: امیدوارم بتوانم به تیم پرطرفدار، خوب و ریشه‌دار نفت‌مسجدسلیمان کمک کنم. تمام توان من و مجموعه همراه به کار گرفته می‌شود تا شرایط را تغییر دهیم و مطمئنم که این اتفاق با کمک همه مسئولان رقم می‌خورد.

وی در ادامه گفت: تیم شرایط خوبی ندارد و از ۱۶ بازی گذشته، ۹ امتیاز گرفته است و این کار ما را سخت می‌کند اما به آینده امیدواریم. همچنین ۴، ۵ بازیکن به تیم ما اضافه شده‌اند و تلاش می‌کنیم شرایط را تغییر دهیم. به عقب برنمی‌گردیم و جدول را نگاه نمی‌کنیم ولی تا لحظه آخر تمام توانمان را به کار می‌گیریم که بیشترین بازدهی را داشته باشیم. فوتبالیست‌های خوب و بااستعدادی داریم و البته در چند روز گذشته خیلی نمی‌توانستیم کار تاکتیکی انجام دهیم ولی تلاش کردیم که از نظر روحی و روانی شرایط را تغییر دهیم.

عنایتی در خصوص تیم هوادار گفت: هوادار تیمی است که خود من آن را تشکیل دادم و می‌دانم چه تیم سرسختی است و فردا چه بازی سختی داریم. فردا مقابل تیمی بازی می‌کنیم که شاید اشتباهی من آن تیم را "کُچ" کنم زیرا تمام آن مجموعه و بازیکنان آن مثل خانواده من هستند. تمام توانم را به کار می‌گیرم تا نفت مسجدسلیمان رو به جلو حرکت کند و به هواداران قول می‌دهم تمام توانمان را بگذاریم تا بازی خوبی ارائه دهیم. خدا را شکر فردا حضور هواداران را در ورزشگاه داریم و همین باعث می‌شود روحیه و انگیزه بازیکنان بیشتر شود و امیدوارم بتوانیم بعد از بازی، هواداران را خوشحال به خانه‌هایشان بفرستیم.

سرمربی نفت درباره غایبان تیمش در دیدار فردا گفت: دغاغله محروم است و او را نداریم و البته تغییراتی در تیم خواهیم داشت. از بازیکنانی که از تیم جدا شده‌اند و نیز کادر فنی قبلی تشکر می‌کنم. امیدوارم نفت مسجدسلیمان در ادامه مسیر رو به جلویی داشته باشد. طی روزهای آینده بازیکنان ورودی و خروجی تیم مشخص خواهند شد تا مسیر سخت را ادامه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز