خبرگزاری کار ایران

قایدی: از تعویضم ناراحت نشدم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۱۲۹

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید بابت تعویض از ساپینتو ناراحت نشده است.

به گزارش ایلنا،  مهدی قایدی درمورد برتری چهار بر صفر استقلال مقابل ملوان، اظهار داشت: ابتدا به بازیکنان ملوان خسته نباشید می‌گویم. خدا را شکر توانستیم با یک نتیجه و بازی خیلی خوب برنده شویم. امروز واقعا یک دل بودیم و می‌خواستیم با نتیجه پرگل برنده شویم. همین اتفاق هم افتاد و امیدوارم همین روند را در بازی‌های بعدی هم داشته باشیم.

وی درمورد اینکه آیا از تعویض خود ناراحت شد، گفت: خیر.  خوش بود. قبل از آن با مربی صحبت کرده بودم و ناراحتی نبود.

هافبک استقلال درخصوص اینکه آیا تصور می‌کرد به ملوان که در پنج بازی اخیرش گل نخورده بود، چهار گل بزند، توضیح داد: استقلال این است و باید در همه بازی‌ها همین جوری باشیم. باید همه بازی‌ها را پرگل ببریم زیرا هم بازیکنان و هم پتانسیلش را داریم. می‌توانیم و ان‌شاءالله همه چیز درست می‌شود.

قایدی درمورد ناراحتی‌اش از موقعیت تک به تکی که از دست داد، پاسخ داد: ناراحت شدم و متاسفانه آن توپ گل نشد. در بازی‌های آینده امیدوارم جبران کنم.

وی درخصوص اینکه آیا استقلال امسال قهرمان خواهد شد، گفت: شک نکنید هنوز به قهرمانی فکر می‌کنیم. باید اینگونه باشد. 13 بازی مانده و می‌توان جبران کرد.

بازیکن استقلال درباره جدایی سیاوش یزدانی، عنوان کرد: از این موضوع ناراحت شدیم. سیاوش هم خیلی برای تیم ما زحمت کشیده بود. امیدواریم همه چیز درست شود.

قائدی درمورد تاثیر حضور تماشاگران در برد استقلال، گفت: تاثیرش زیاد بود ولی امیدوارم حضور آن‌ها در بازی‌های آینده بیشتر شود و بازی‌هایی انجام بدهیم که تماشاگران لذت ببرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز